dinsdag 26 december 2017

Kersttraktatie en kerstdessert.

Voor mijn mentorleerlingen maakte ik deze cadeau-zakjes. Afgelopen vrijdag deelde ik ze uit na het ontbijt, voordat ik ze uitzwaaide en hun kerstvakantie begon. Een vrij simpele knutsel, maar het werd wel goed ontvangen!
In elk zakje zaten wat kerstkoekjes, een Christmas-cracker en een houten kerstster. De buitenkant had ik beplakt met verschillende papiertjes uit een blokje van de Action. De houten sokjes en kerstboompjes kocht ik ooit bij de bloemengroothandel en de knijpertjes aan de bovenkant kwamen uit de voorraad. Vrij snel gemaakt en groot plezier!
Gisteren een heel gezellige middag en avond gehad met de familie. Genoten van elkaar en al het lekkers wat iedereen had meegebracht. Ik mocht een gedeelte van het toetje verzorgen (mijn zus Joanne had een Tony's Chocolonely ijstaart verzorgd, yummie!) en ik maakte 2 kerstkransen uit de Allerhande. Het recept vind je hier, zeker een aanrader, al hadden wij rumcakejes in plaats van macarons...Ik moest snel zijn met het maken van de foto, want er werd gretig opgeschept en beide schalen (en natuurlijk ook de ijstaart) vielen goed in de smaak!

4 opmerkingen:

  1. Die traktaties maakte je leuk.
    En njammie dat dessertje!
    Fijne dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super lief dat je voor hun allemaal een cadeau zakje hebt gemaakt. Het ziet er super leuk en kan me goed voorstellen dat ze het enorm hebben gewaardeerd.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kadozakjes voor je leerlingen!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De traktaties zien er echt gezellig uit! Leuke afsluiter van het schooljaar voor jouw mentorkids. En zo te zien waren jouw toetjes heerlijk. Altijd fijn als je zo veel eer hebt van je werk.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien