vrijdag 29 december 2017

Op naar oud en nieuw...

Nog even een nieuwjaarskaartje, dit keer met 2 vrolijke panda's. De ene is er zelfs ondersteboven van dat 2107 er bijna op zit... Gewoon een gezellig kaartje voor iemand die ons een kerstkaartje stuurde en wel een kaartje terug mag krijgen. En omdat ik gisteren zin had om weer eens wat panda's in elkaar te knutselen, haha.
Beide panda's piepen uit een uitgestanst gat, dit naar aanleiding van de sketch die ik uitkoos. Binnenkort nog een panda op een kaartje, dan voor een jarige.
Ons dagje uit was erg gezellig gisteren. Samen met mijn zus Willy en nichtjes Indy en Rosey heb ik heerlijk geskied. En inderdaad, ik had naar je kunnen zwaaien, Marfien, want we waren in Terneuzen. Meteen bijkletsen bij vriendin Brigitte, die daar woont. 
Vanmiddag iets heel anders op het programma: dan ga ik weer naar het klushuis van mijn zus en zwager. Dit keer om de kamers van neefjes Mels en Quint te behangen. Op 10 januari willen ze verhuizen, dus even de handen uit de mouwen met z'n allen...
Challenge;
Less is More - LIM sketch 22

14 opmerkingen:

  1. Super leuk nieuwjaarskaartje laat je aan ons zien Colien.. heel leuk gemaakt. Die twee pijlen zijn ook erg leuk bij het beertje.. mooie creatie! Fijne jaarwisseling alvast.

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn om te zoenen, je panda’s. Heel schatttig en zo leuk uit die “gaten”.
    Fijn dat je een gezellige dag op de skibaan had, sterkte vandaag met klussen weer.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke kaart! Grappig met die panda's zo. En wat een gezellige foto's. Succes met behangen Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke nieuwjaarskaart !!!!!
    Succes met klussen !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gelukkig zit er veilig vuurwerk op je kaart :-), gezellig met de panda's.
    Ben zelf nog nooit in de skihal geweest, het ziet er wel leuk uit, maar ja . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Enig deze panda’s die voor vuurwerk zorgen! Echt een origineel nieuwjaarskaartje zo. SkiĆ«n in een skihal, nog nooit gedaan, maar is vast heel leuk. Succes met klussen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super!! Heel leuk die op de kop hangende panda!
    Lekker sportief dagje en dan weer aan de klus! Je bent maar druk in de vakantie!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ie er van ondersteboven is snap ik, hoe snel is dat jaar gegaan!! Erg leuk kaartje, die vuurpijlen vind ik ook leuk!!
    Gezellige jaarwisseling!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig Colien!
    Ook voor jou en je familie een mooi....gezond en creatief 2018.
    Bedankt voor je lieve blogberichtjes van het afgelopen jaar!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk kaartje Colien. Ik wens jullie voor 2018 veel geluk,gezondheid en creativiteit toe en wie weet gaan we elkaar wel ontmoeten!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha, leuke en gezellige panda’s, met vuurwerk! Lekker geskied, tof zijn die winter en sneeuwfoto’s!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk en vrolijk kaartje! Een fijn eindejaar en het allerbeste voor 2018 gewenst!
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leukerd deze nieuwjaars-panda-kaart! En met vuurwerk nog wel! Succes met behangen!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. These panda bears are so cute I can hardly take in this card! I love it! Great use of our sketch and I love the theme of the card too. Amazing work! Happy New Year and thanks for joining us at Less Is More!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien