zondag 17 december 2017

Nog wat kerstkaartjes...

Een tijdje geleden kocht ik leuke (kerst)papiertjes Bij Margriet. Daar zaten mooie zwart/wit/groene printjes bij die ik heb gebruikt voor diverse kerstkaartjes. Onder andere deze 2, met de lieve sneeuwpopjes van Marianne Design.
Morgen nog meer kerstkaartjes met deze papiertjes, dan laten NellyLarissa en ik alle drie een reminder zien voor de lopende challenge op ons 4-Season-Swap-blog en op Facebook. Nelly wil graag deze maand graag een CAS-kerstkaart zien....


Gisteren een hele workshop verzorgd tbv Alpe d'HuZes. Maar liefst 24 deelnemers maakten een gaaf kerststuk, zo tof! En dat na 2 geslaagde workshop-avonden eerder afgelopen week. Vandaag even een relaxt dagje, voor dat de drukke week voor kerst op school = werk begint... 
Challenge;
Freshly Made Sketches - FMS317


14 opmerkingen:

  1. Jij bent ook en bezig bijtje zo te lezen. Leuke kaartjes, ik heb een zwak voor sneeuwpoppetjes. Mooie bloemstukken maak je. Geniet straks lekker van je vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. twee mooie kaarten. En wat zien die kerststukjes toch er mooi uit. Fijn dat het geslaagd was. Succes nog op school.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaarten, niks meer aan doen. En wat een prachtige kerststukken Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie papiertjes en 2x een leuk stansje = een 2 prachtige kaartjes.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kerstkaartjes zijn supertof! Ik zag tijdens ons dt-weekendje het papier al over tafel gaan. Heb het niet besteld. Wel een beetje spijt van. En je workshopstukken zijn zó gaaf!!
    Fijne zondag, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Kerstkaarten met een sneeuwpopje erop blijven leuk!
    Dit zijn ook weer schatjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben dol op ruitjes en sneeuwpoppen dus de eerste kaart is mijn favoriet! De kerststukken zijn ook geweldig. Zou willen dat ik dat zo mooi zou kunnen. Misschien moet ik ook eens een workshopje bij je volgen! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kerstkaartjes en inderdaad goede sketch-keuze :). Wat gaaf dat je zoveel deelnemers had bij de workshop! groetjes en fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kerstkaartjes, Colien. Mooi papier.
    En je workshop ziet er goed uit, hartstikke leuk.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaartjes. Heel mooi papier inderdaad.
    & wat meuk dat er zoveel deelnemers waren. Mooie stukken zijn er gemaakt.
    Onze workshop was ook erg leuk, leuke dingen gemaakt en weer goed verwend door de dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gezellige kerstkaartjes, daar zorgt die sneeuwpop wel voor. Kerststukken zien er prachtig uit. Jij hebt het weer druk gehad. Hopelijk vandaag inderdaad kunnen relaxen. Nog één weekje... bijna vakantie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker zo'n laatste weekje voor de vakantie! De kaartjes zijn superleuk en de kerststukken zijn ook weer prachtig!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Workshops volgen is altijd LEUk.
    Maar met zo leuk resultaat om terug mee naar huis te nemen .... Knap kerst bloemstuk .
    Groetjes,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Absolutely charming snowmen! LOVE them on those patterned papers. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien