zondag 10 december 2017

NIEUW(s)!!

Daar ben ik met leuk nieuws: vanaf vandaag mag ik me tot het team van Knutsels en Kadootjes rekenen, zo leuk! Ik wist het al een tijdje, maar nu mogen jullie het ook allemaal weten :) En omdat ik nieuw ben in het DT is de challenge ook: 'Nieuw', haha. Natuurlijk is dat toeval, want het thema was al lang bepaald, maar het is wel grappig! 
De bedoeling is dus om een kaartje te maken met iets nieuws: nieuw huis voor Linda & Jack in dit geval. Maar je kunt ook iets maken voor iemand met een nieuwe baan, een geboorte (nieuw leven), voor het nieuwe jaar etc. Kijk maar eens op het Knutsels en Kadootjes blog, daar zie je voorbeelden van het complete DT. Je kunt meedoen t/m vrijdag 5 januari 2018 23.55 uur met maximaal 2 kaarten. 

Challenge;
Cheerful Sketch Challenge - December sketch

25 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend LEUK nieuws Colien, mooie aanwinst hebben ze bij Knutsels en Kadootjes erbij!!
    Je kaart is ook een leukerd, gaaf in dat zwart/wit....

    fijn weekend liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk nieuws, en wat een mooi kaartje! Erg leuk zo Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bij K&K zag ik jou als nieuw DT lid.......
    Nu eindelijk eens je blog bezocht, want kom je wel vaker tegen.
    Hier meteen volger geworden, want ik zie veel leuks en wil graag op de hoogte blijven.
    Mooie creaties maak jij zeg en je berichtjes zijn leuk om te lezen.
    Ik volg.......Groetjes, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd met je DT-lidmaatschap bij Knutsels&Kadootjes!
    Leuk nieuws 😊
    Mooie kaart voor het nieuwe huis!
    Groetjes,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk zeg, gefeliciteerd! En een leuk eerste thema hihi, heel toepasselijk! Mooie kaart heb je gemaakt. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Aah, gezellig, weer een DT-tje erbij! Goeie binnenkomer zo, met dit leuke en stoere kaartje! Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je DT schap. Het is een prachtige en zeer toepasselijke kaart geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Welkom Colien! Het thema van de challenge vroeg er gewoon om....hahahaha.
    Je eerste bijdrage is een toppertje! Heel mooi gedaan.
    Liefs Monique

    P.S. ik ben je volgster geworden. Je stond wel in mijn zelf aangemaakte lijst. En ik vroeg me af waarom ik zoveel van je mistte. Daarom dus. Kan nu niet meer gebeuren ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je DT schap, je komt in een gezellig team. Je maakte gelijk een mooie kaart, ik hou wel van die stijl en kleuren. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van harte gefeliciteerd Colien....wat leuk voor je.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt.
    Groetjes en veel succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Helemaal leuk je DT schap !!!!
    Geniet ervan !!!!
    Prachtige inspiratiekaart !!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Welkom in ons gezellige team Colien, en we gaan vast veel mooie dingen van je zien!
    Dit kaartje ziet er super leuk uit...

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Proficiat met je NIEUWe DT-opdracht. Je eerste kaart voor K&K is alvast een toppertje!
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is nog eens leuk nieuws! Gefeliciteerd met je DT-plek. Aan jou hebben ze een goeie bij Knutsels & Kadootjes. Jouw eerste voorbeeldkaartje is gaaf. Toffe papiertjes en (als ik het goed zie) een gouden huis. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf nieuws voor je Colien, proficiat!
    Je 1e bijdrage is al een beauty!
    Dank voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  16. gefeliciteerd, wat ontzettend leuk voor je! mooie binnenkomer heb je gemaakt, grt, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd dat je nu bij het DT bent! Je hebt een hele leuke kaart gemaakt als voorbeeld. Via die weg ben ik ook op jouw blog terechtgekomen. Ik zie hier veel leuks, dus ben ik je alvast gaan volgen.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad leuk 'nieuws'! Proficiat, je eerste voorbeeldkaart belooft veel, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Dat is een leuk nieuwtje!!! Proficiat!
    Je eerste bijdrage is alvast een knaller. Ik herken de washisheets!
    Mooi geheel!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat leuk Colien! Van harte gefeliciteerd. Veel plezier!
    En: leuke kaarten weer. Groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je DT-schap. En deze kaart is gelijk een mooi/nieuw begin. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Gefeliciteerd met je nieuwe uitdaging al designer bij Knutsel en Kadootjes Cloien....leuk verhuiskaartje heb je daarvoor gemaakt
    leuk ook dat je daarvoor de sketch van cheerful sketches heb gebruikt...bedankt voor je deelname
    lieve groetjes
    Rosina
    DTCheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd Colien met je dt schap Colien. Dit is een heel mooi kaartje. Superleuk gemaakt. Groeten Ztrijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gefeliciteerd met je DT-schap. Wat een leuke kaart, gezellug dat je meedoet met de uitdaging bij Cheerful sketches.
    Groetjes Ditta (DT)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien