dinsdag 12 december 2017

Kerstwensen.

Op mijn verjaardag kreeg ik de gave Giftwrapping sets en die wilde ik zondag graag gebruiken. Het was echt knutselweer en Rosey (nichtje van 9) kwam ook gezellig aanschuiven. Er ontstonden meerdere kaartjes, waaronder deze. Het is een basiskaartje van kraft en ook de ring, sterretjes en enkele kaartjes zijn van hetzelfde papier. Het was een gepriegel, vooral de vlammetjes, maar het geeft een leuk effect. Helaas ben ik het malletje van het langwerpige kaarsje kwijt. Ze vielen, ik op m'n knieƫn zoeken, Rolf met de looplanmp erbij, hylarisch gezicht waarschijnlijk, maar (tot op heden) niet gevonden. Hopelijk vind ik em nog als ik mr. Dyson leeg gooi....De takjes en besjes zijn ook gestempeld op kraft, de tekststempels behoorden ook tot mijn verjaardagscadeautjes, heel gaaf.
Gisteren mochten onze leerlingen eerder naar huis. Aangezien onze school in de middle of nowhere staat en we leerlingen uit een heel groot gebied hebben, komt merendeel met de bus. Ik dacht op tijd klaar te zijn, maar een deel van de leerlingen die ik het laatste uur les moest geven, had het niet goed begrepen en de helft van die klas was nog op school. Gelukkig was ik nog niet naar huis, net als een aantal collega's ;)
Helaas ging onze eerste workshopavond tbv de goede doelen ook niet door vanwege de weersomstandigheden. Deelnemers mogen vanavond of morgen aanschuiven, beetje rommelig, maar we zien wel hoe het gaat lopen....
Challenges;
2 Sisters on the Blog - Kerstkaart met kraft en kaarsen
Marianne Design Kreadiva's - Alles mag, optie kerst
Marianne Design Challenge - Challenge 190, Kerstkaart
Gebruikte MD-materialen:
CR1360 Passe partout rond
KJ1715 Karin's twigs & twine
KJ1716 Karin's tags & threats
KJ1717 Stempel kerstwensen
PB7053 Papier Berry Christmas
Crazy 4 challenges - C4C415: Select your favorite sketch


21 opmerkingen:

  1. Gek he, uitkijken naar sneeuw, maar wat een ellende is het dan...
    Hopelijk verloopt je workshop goed met zoveel meer deelnemers...
    Fijne dag Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke kaars.
    Straalt rust uit, mooi vind ik dat.
    Misschien zit de smalle kaars mal in een omgeslagen stukje broekspijp (heb ik eens met een ring gehad), in je zak (vest, jasje, wat had je aan?), in je kleding of sjaal ofzo (ook bij nichtje zoeken) of anders misschien tussen je afval (gebruik je een bakje op tafel als je zit te knutselen?)
    Succes met zoeken en succes met de workshop, er gingen heel veel dingen niet door ivm het weer.
    Mooi, al die sneeuw, maar ook heel lastig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart! Leuk met die kaarsjes Liefs Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een tof kaartje Colien, leuk met die kaarsjes! Hopelijk vind je de ene nog terug!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart , gave uitwerking van de schets !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke kerstkaart Colien.
    Hopelijk vind je je malletje nog.
    Ik ben het randje van de kerstmuts van de muisjes kwijt geraakt in de knutselchaos die hier ontstaat als ik bezig ben.

    Groetjes,
    Yvonne.
    MD challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaartjes gemaakt de laatste dagen! Wel balen van dat malletje, ik heb dat ook wel eens gehad... niet meer terug gevonden helaas. En dat weer heeft wel wat in de war geschopt zo hier en daar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie sfeervolle kaart met al die kaarsjes! En wat een mooie foto van school, prachtig zo in de sneeuw.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart, Colien, leuk met al die kaarsjes. Balen dat je nu dat ene malletje niet kunt vinden...kan nooit ver weg zijn, toch? (Maar ik heb ook wel eens zoiets gehad, vond ik later het malletje geplakt aan een magnetisch velletje van iets heel anders...)
    Het was wel extreem weer, gisteren, dan wordt alles anders en behelpen. Hopelijk dooit het snel, want behalve de prachtige plaatjes vind ik die sneeuw niet heel fijn.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf kerstkaartje met al die kaarsjes heel leuk gemaakt, hopelijk vindt je het malletje nog weer balen is dat al je hem niet kunt vinden. Het is mij ook al eens overkomen het malletje zat toen ergens onder papier vast gekleefd.
    Leuk dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaart. Jammer van je malletje, ik hoop dat je hem nog vindt.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart. Leuke sketch gebruikt ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leukertje geworden. Met het rondje ook erg leuk gedaan.
    Leuk dat je mee doet aan onze alles mag kerst challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi gedaan met al die kaarsjes. Ik zocht van de week ook een malletje.....helaas niet gevonden. Maar mijn prullenbak staat onder mijn mallenbord. Waarschijnlijk is-ie op zo'n manier verdwenen.....
    Leuk dat je meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi kaartje met al die kaarsjes, ik kan me zo voorstellen dat de gouden vlammetjes echt een beetje schitteren als het licht er op valt. Hoop dat je je stansje nog terug vind! Het was een gekke dag gisteren hĆØ, veel klasgenoten van onze Sverre komen ook van ver en vele waren er tijdens de terugreis gestrand op een station omdat er geen bussen reden.. Gelukkig is er altijd nog de Starbucks ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke en feestelijke kaart! Tja, dat was wat gisteren hĆØ, ik was thuis, dus heb weinig meegekregen...Dank je wel voor je post in mn bakje. Nu staat jullie kaartje hier op de kast, gezellig! En mijn kaartje is onderweg naar jullie...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi kerstkaartje hopelijk vind je het malletje nog! De oudste mocht gisteren ook eerder naar huis ivm het weer.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. He Colien.Super MD kerstkaartje leuk zo met de ene kant van de cirkel stans onder het papier, mooie sneeuw foto ook, mijn bezoekje in Nl was ook met de sneeuw..is mijn kaartje nog gekomen? Fijn dat je meedoet bij Marianne Design Kreadivas challenge succes , alvast fijne kerstdagen,
    lg Blankina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien