woensdag 20 december 2017

Merry Christmas.

Deze kaartjes volgden nadat ik die van maandag had gemaakt. De rendieren lagen al klaar en de restjes papier waren precies groot genoeg om nog 2 kaartjes van te maken. Dankzij de sketch waren ze zo klaar, ik vind het altijd fijn om een lay-out te gebruiken. 
De kaartjes die via de post verstuurd moesten worden, zijn (grootendeels) weg. Nu nog een aantal mee naar school = werk voor mijn collega's en dan ga ik gewoon weer aan de slag voor volgend jaar ;)
Morgen zijn er sowieso weer kerstkaartjes te zien hier, want dan is het weer kerstkaartendag....
Challenges;
CAS on Friday - #123, Christmas
Sunday Stamps - SSC168

14 opmerkingen:

  1. mooie kaartjes met deze mooie schets. Leuke papiertjes !
    groetjes
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kaarten, en wat is dat geruite papier stoer! Geniet van je vrije dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo gaat het lekker vlot vooruit ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes met dit toffe papier Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten. Ik moet ook nog eventjes aan de slag.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe kaartjes heb je er weer van gemaakt Colien, erg leuk!
    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toffe kaartjes! Mooi papier en leuk dat rendier. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi Colien, mooie sketch ook. Leuk dat je het papier helemaal op kon gebruiken zo.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaartjes Colien

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook deze zijn weer top! Mooie sketch he?
    Bij mij morgen ook weer kerst...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Top kaartjes !!!!!!
    Mooie papier gecombineerd !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gaaf zeg, die kleuren bij elkaar.
    Zie je niet veel, maar ik vind het echt hartstikke mooi.
    En inderdaad, met restjes schuiven blijft leuk, zeker als je dan opeens 2 kaarten hebt.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien