zondag 17 juni 2018

Bedankt.

Afgelopen week heeft mijn vader de sidebars van mijn auto vervangen. Die erop/eronder zaten waren erg verroest en ik had nieuwe gekocht. Perfect klusje voor een gepensioneerde, haha. En 'ons pa' had ook nog even de koplampen gepolijst, zodat mijn RAV-je weer wat helderder uit zijn oogjes kijkt.
Als bedankje een kaartje met daarbij een nasi-pakket (of andersom....) van de poelier hier uit de buurt. Daar houden mijn ouders wel van, want natuurlijk mag mijn moeder ervan meegenieten. Later op de dag wordt hij nog extra verwend met extra cadeau's voor Vaderdag.
Morgen zijn Nelly en ik er weer met een reminder op het 4 Season Challenge blog. Dan laat ik je het Vaderdag-kaartje zien wat ik maakte.
Challenge;
Sketch Saturday - Sketch #518

5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje en lief van je vader om je te helpen! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk om hem zo even te verwennen, maar dat had hij dan ook even verdiend ;-)
    Je uiltje is ook tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superpakket heb je samengesteld voor je vader! Fijn dat hij zo handig is. Ben je mooi mee geholpen en hij vindt het waarschijnlijk hartstikke leuk om dat voor jou te doen.
    Je kaart is ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful card! I love the color choice and great take on the sketch. Thanks for joining us at Sketch Saturday Challenge!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien