zaterdag 9 juni 2018

Katjes driedaagse #1.

Gisteravond was ik stiekem een beetje moe. Wat minder geslapen in de nachten dat Rolf van huis was en vroeg opgestaan op de dag van zijn Alpe d'HuZes avontuur. Toch had ik echt zin om wat kaartjes te maken. Het zijn 3 katten-kaartjes geworden en de eerste zie je hier. Deze is voor nicht(je) Linda, zij is vandaag jarig. Ik heb geprobeerd de kat dezelfde kleurtjes te geven als haar levende exemplaar.
Gisterochtend in alle vroegte wat versieringen ophangen om de kanjers een Welkom Thuis te wensen en ervoor zorgen dat ze meteen konden aanschuiven aan het ontbijt. Dat is gelukt, al was de versiering wat minder dan voorgaande jaren. Maar ach... toen hadden ze geen ontbijt gekregen ;) 
Natuurlijk waren de mannen nog veel meer bekaf, dus ik ga niet klagen. Maar met de praktijkexamens is het op school = werk ook best druk... Gelukkig is het nu weekend en heb ik niet veel op het programma. Morgen laat ik jullie een reminderkaartje zien voor Knutsels en Kadootjes, dat wordt een CAS-kattenkaartje. Graag tot dan, fijne dag!
Challenge;
Anreda - Sketch


5 opmerkingen:

  1. Wat een geweldig leuk kaartje met dit schattige katje, echt super!
    En wat lief je ontbijtje voor de mannen, zullen ze vast waarderen.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk kaartje, ik ben fan ! Zelf heb ik ook 3 katten, ben benieuwd naar de volgende kaarten.
    Zonnige groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel mooi kaartje voor je nichtje, ik deze stans nog op mijn verlanglijstje staan.
    En petje af voor de thuiskomers Colien!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf al die verschillende papiertjes als ondergrond! Mooi initiatief, de Alpe d’HuZes en in totaal ook zoveel geld opgehaald, daar was ik erg van onder de indruk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien