dinsdag 12 juni 2018

Eline's cute animals #9

Na 3 kittige kattendagen laat ik vandaag heel andere dieren zien. Al sinds ik de dino-malletjes heb, broeit er iets. Dankzij de uitdaging van Linda en Gerdine komt het dino-ei eindelijk uit, haha.
Het zijn heel simpele CAS-kaartjes geworden, met de dino's in de hoofdrol. Ik weet niet of ze echt de titel 'cute' verdienen, maar ze zijn wel superleuk (vind ik), dus moesten ze wel een plaatsje krijgen in de top 10. 
Ik miste wel wat toepasselijke tekstjes bij deze beesten, dus heb ik ze zelf gemaakt in een Word bestandje, geprint en achter het kader (jawel, daar is ie weer, GerJanne!) geplakt. 
Mocht je interesse hebben in de tekstjes: geef maar een gil!
Stom dat iets soms dagen, maanden en misschien wel jaren in je hoofd zit en het dan opeens lukt om te maken. Ik liet ze aan Rolf zien toen ze klaar waren en blijkbaar had ik een grote grijns op mijn gezicht, want hij merkte dat ik er helemaal happy mee was :)
Best grappig toch voor mensen van mijn leeftijd...;)
Ik hoop nog even een blogrondje te doen vandaag, ben wel nieuwsgierig naar wat anderen vandaag laten zien. Het zijn drukke weken, kaartjes maken en eigen blogberichtjes lukt nog net, maar reageren bij anderen schiet er nog wel eens bij in... sorry! 

21 opmerkingen:

  1. Wat zijn ze leukkkkkk, wauw!
    Die tekstjes doen het hem.
    En cute.....ZEKER WEL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten, super met die zelfgemaakte teksten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jij gaat wel lekker zo ! weer 4 kaartjes bij in deze leuke reeks ! geslaagd hoor
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat je jouw ei eindelijk hebt uitgebroed. Soms duurt het even maar je kaartjes zijn super leuk geworden.
    Ik kan nog 1x zeggen tot volgende week!! Kijk ik alvast naar uit.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk de dino’s! Bij mij staan ze op nr 1!!! Goed gelukt je teksten!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig, Colien! Super ook met die tekstjes erbij, helemaal geslaagd.
    En mooi dat je nu door deze uitdaging je idee ten uitvoer hebt gebracht! De eerste 2 dino's zijn nog wel cute te noemen, die laatste twee vind ik wat angstaanjagender :-)
    groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superrrrrrrrrr zijn ze , je teksten zijn ook erg leuk, daar mag je ook trots op zijn, mag ik vragen welke mal je voor de randen hebt gebruikt, echt mooi zijn ze:)
    groetjes Maura

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een toffe kaartjes met de dino's, super gemaakt! En die teksten zijn er echt heel gaaf bij!!

    groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geen wonder dat je een grote glimlach op je gezicht had toen je ze klaar had. Ze zijn geweldig en helemaal met de leuke teksten erbij!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nog even een aanvulling, vanmorgen op de bus kon ik de teksten echt niet lezen, de teksten van de twee vind ik super!
    Bangelijk toffe kaarten!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn ze super leuk geworden je CAS kaartjes .
    Groetjes ,
    Francisca

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuk! Stoer en schattig in een. Leuke teksten heb je er voor gemaakt! Ik twijfel voor volgende week. De dino's, de uilen of toch het girafje?? Je brengt me wel weer op een idee.

    Groeten,
    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige serie Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gaaf, je dino-kaarten! En leuk ook de toepasselijke teksten. Soms kan je heel blij zijn met de uitwerking van een kaart he, dat herken ik wel. Leuk toch! En je mag ook soms best trots zijn op jezelf toch :D Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik heb vandaag tekstloze dino's maar jouw tekstjes zijn wel echt helemaal geweldig!!! Zeker die met het bijna prehistorisch zijn is gaaf.
    groetjes Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nou dat is nu zo erg. Ik heb ze al heel lang, eigenlijk voor neef Jochem die in oktober jarig is, maar toen was hij fan van wat anders en heb ik ze nog steeds in de verpakking liggen. Maa voor mensen van jouw leeftijd ;-)). Zijn ze ook erg leuk! Ga ik onthouden. Toffe serie!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Herkenbaar hoor Colien, dat je soms heel lang met een idee in je hoofd rond loopt en dat het er dan uiteindelijk er zomaar uitfloept!
    Deze eieren heb je met liefde uitgebroedt ;-)
    Super leuke serie en goed idee om de tekst uit te printen.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De 9e week is nog niet voorbij... dus ik mag nog een reactie achterlaten op je deelname aan onze challenge deze week!! Bedankt voor het meedoen! Wat een mooie kaartenserie met deze dino's! Groetjes Gerdine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw wat een leuke reeks kaarten!
    En wat een toffe teksten heb je erbij gemaakt!
    Het is dat ik de dino stans niet heb, anders had ik er graag gebruik van gemaakt ;)

    Super bedacht!

    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien