vrijdag 15 juni 2018

GESLAAGD!

Wat een leuk sfeertje was het gistermiddag op school: alle leerlingen kwamen hun (voorlopige) cijferlijst ophalen en hadden daarna een gezamenlijke bbq. Blijdschap en opluchting voor velen, top! Over een paar weken is de officiele diploma-uitreiking, dan zien we de 4ejaars nog 1 keertje en dan zit het er echt op voor ze.
Ook de zoon van een collega is geslaagd, cum laude nog wel, dus dat verdiend een kaartje. Het werd er eentje met een wijze uil, één van Eline's eerste beestjes. Met de gave Weathered Wood papiertjes is het een stoer geheel geworden. Het 2e kaartje is voor de voorraad... 
Gisteren ook kennis gemaakt met onze nieuwe klassen van volgend jaar. Samen met mijn duo-mentor Marjon heb ik een leuke leerlingen ontmoet. We zien ze in augustus graag terug. Maar eerst dit schooljaar maar eens afmaken: vandaag ben ik weer bij de praktijkexamens, dit keer in 'mijn eigen' bloemschiklokaal :)
Challenges;
Always Fun Challenges - For a male
Sketch Saturday - Sketch #517

The Card Concept - #95 Owl cherish our friendship

12 opmerkingen:

  1. leuke kaartjes Colien, die uil blijft het goed doen...
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk voor de geslaagde!
    Ik wist niet dat deze uil ook van Eline is, hoe kun je dat achterhalen? Want er waren laatst kippen die niet van Eline zijn en van het slakje bijvoorbeeld weet ik het ook niet...
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een slimmerd, deze wijze uil, en ideaal voor een geslaagde. Was weer spannend, al die nieuwe leerlingen. Voor hen en ook voor ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super wijs kaartje voor de geslaagde Colien.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die wijze uil is perfect voor geslaagd kaartjes! Leuk zijn ze. Fijn dat de eerste kennismaking met je nieuwe klas goed is bevallen. Toch altijd spannend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Colien,

    Oh, die is zo leuk!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De laats loodjes dus.
    Wat goed dat (bijna) iedereen geslaagd is, wat een opluchting.
    Leuk kaartje, stoer ook, met die stoere kleuren.
    Echt een jongens kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke en stoere kaartje. Ja, die uil blijft geweldig en zeker voor geslaagd kaartjes. Ja, nog even en weer een groot aantal leerlingen van school. Gaat hard altijd, vind ik. En de nieuwe leerlingen,kleintjes, he?? Of zijn het geen nieuwe leerlingen voor de 1e klas?
    Leuk hoe je beide challenges hebt gecombineerd trouwens.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes voor de geslaagden. De uil doet het dan altijd goed. Mooi gecombineerd met het dp.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk, al die blije kinderen! Hier in de buurt hangen ook weer tassen aan vlaggenstokken :)
    Knap van de zoon van je colega, cum laude! De kaart vind ik ook zeer GESLAAGD!! Heel gaaf met die mooie wijze uil en het diploma onder zijn vleugeltje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele leuke kaarten, laat ik nu een zwak hebben voor uilen.
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien