maandag 11 juni 2018

Katjes driedaagse #3.

En daar is katje nummer 3. Ongegeneerd slapend op deze eerste werkdag van de week. Grappig hoe je de malletjes op allerlei manieren kunt gebruiken, dat wilde ik even uitproberen. Morgen een heel ander diertje in de 'Eline's cute animals'- top 10, kom maar eens kijken als je durft ;)
Een druk dagje voor de boeg: Vandaag komt er een groepje leerlingen trainen voor het praktijk-herexamen van morgen. Hopelijk zijn ze gemotiveerd, zodat ze morgen hun cijfer goed kunnen opkrikken. Fijne (werk) week, iedereen!
Challenge;
Sunday Stamps - Sketch

7 opmerkingen:

  1. weer een lieverd ! mooi kaartje
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je katten trio is geweldig! Ik ben bang voor katten maar voor deze 3 zou ik mijn deur opzetten! Succes met de training van de kandidaten. Altijd spannend!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten met die katjes !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! Ik ga snel je andere kaartjes bekijken. Toevallig deze kittens vorige week ook gekocht ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aw, this looks just like me kitty snoozing, lol - very sweet! Fun paper combos! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook alweer zo leuk!! Mooie sketch heb je ervoor gebruikt.
    Hoop dat je de drukte dag met zenuwachtige pubers goed door bent gekomen!
    Tor morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a super cute card and the kitty sure is fun laying down like that! Precious. thanks so much for playing along at Sunday Stamps! this week. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien