zondag 24 juni 2018

Nieuwe challenge bij Knutsels en Kadootjes: FEEST met optie cijfers én bloghop!

Vandaag start de nieuwe challenge op het Knutsels en Kadootjes blog. De komende maand willen we feestelijke creaties zien en als je wilt kun je er cijfers op plaatsen. Het thema is FEEST, omdat het Knutsels & Kadootjes team 5 jaar bestaat. Daarover lees je hieronder meer. 

Ik kan eindelijk deze card in a box laten zien. Ik maakte hem eind maart al voor mijn zwager, zijn naam en leeftijd lijken me duidelijk.Het leuke van deze mal (CR1433) is dat de kaart heel makkelijk te maken is, maar ook dat hij plat in een envelop past, geen probleem. 
Doe ook mee met onze challenge 'FEEST met optie cijfers' en laat jouw creatie zien op het Knutsels en Kadootjes blog. Je inzending is t/m vrijdag 20 juli welkom.
En omdat het FEEST is, hebben we ook een bloghop, waarbij je niet alleen inspiratie kunt opdoen, maar ook letters kunt verzamelen. Ze staan bij elk DT-lid in een foto of tekst verstopt. Begin je zoektocht op het challengeblog. De letters staan door elkaar en wanneer je alle letters verzameld hebt, kun je er een woord van maken. De oplossing kun je doorgeven via de mail: m.eding@live.nl en dan maak je kans op een van de 6 (!) prijsjes. Bij elk blogpost moet je dan wel een reactie achterlaten....

De bloghop volgorde is:




Colien (daar ben je nu)

Was je al begonnen op het Knutsels en Kadootjes-blog, dan kom je nu bij Nelly vandaan en mag je door naar GerJanne. Succes en veel plezier met de bloghop én de FEEST-challenge!

55 opmerkingen:

  1. Jaaaaa, FEEST en met deze creatie is dat wel duidelijk!!
    Wat een feestelijke kaart!!
    Helemaal leuk dat het in een envelop past.
    Gezellige kleurtjes ook.

    Ik ben druk aan het hoppen, niks voor mij want ik heb moeite met de letters vinden....alhoewel ik bij jou volgens mij wat zie.
    Ik hop even verder, wie weet lukt het daar ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Feest en dat is het voor ons zeker want wij hebben een plekje in dit leuke team Colien! Je creatie is weer prachtig mooie kleurtjes en details maken het helemaal af.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Duidelijk iets te vieren!
    Wat een gave card in a box heb je voor je zwager gemaakt. Heel veel leuke elementen gebruikt!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super feestelijke kaart voor tony heb je gemaakt.
    En op naar de 10 met ons gezellige K&K Team.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie box card heb je gemaakt ga lekker verder hoppen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige card in a box voor je zwager.
    En wat heb je je letter leuk verstopt.
    Op naar de volgende 5 jaar!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super gave en leuke card in a box! stoere kleuren. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Daar wordt elke motorliefhebber toch blij van! Zo'n leuke en vrolijke kaart past echt bij een feestje.
    Proficiat met 5 jaar bloggen!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd allemaal met jullie jubileum! Hoop dat jullie blog nog lang mag meedoen! Een mooie kaart en zeker leuk zo'n doosje waar dan heel veel uitkomt. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een heel leuke card in a box zowel voor Tony als jullie 5-jarige feestje, ook jij van harte gefeliciteerd Colien en nog heel veel jaren plezier gewenst bij K&K!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is feest.....hieperdepiep.....hoera....gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan Colien!Wat een super leuke creatie heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zullen jullie een voorpret hebben gehad Colien, jij ook van harte gefeliciteerd met dit feestje en dat jullie nog heel lang plezier van elkaar zullen hebben! Je feest box ziet er heel gezellig uit en volgens mij is je zwager een motor rijder! Snel was ik hè?! dankjewel voor je reactie!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan.
    Een leuke boxkaart heb je gemaakt, lekker fleurig.
    Ze blijven leuk.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Congrats !!!!
    5 jaar !!!!!
    Ga zo door !
    Mooie box heb je gemaakt !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje je hopt van de ene gave kaart naar de andere..... wat een superleuke boxcard heb je gemaakt Colien! Heerlijk vrolijke kleurtjes.
    Proficiat met jullie 5-jarig bestaan.... op naar de 10!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk idee om dit doosje (boxcard) te gebruiken voor een verjaardag ! Geeft me een ideetje ;) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig blogfeestje Colien!!
    Wat vliegen de jaren voorbij zeg en zo leuk dat jullie hier als dt-lid een prijsje voor willen regelen!
    Ik heb je letter gevonden hoor ;-)
    Je hebt een super leuke card in a box gemaakt voor de jarige Abraham.
    Ik wens jou nog heel veel gezellige en creatieve jaren toe bij K&K.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Colien,

    Die kaart moest lang wachten ;)
    Gaaf is issie enne jij ook gefeliciteerd!
    Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan. Super leuk kaart/doosje. Lekker stoer.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  20. van harte met jullie's 5 jarige bestaan..
    Leuke card in the box heb je gemaakt...lekker stoer.
    Liefs annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Jij ook van harte met het 5-jarig jubileum Colien. Wat een leuke card in a box heb je gemaakt. Vrolijke kleuren en gedecoreerd met persoonlijke elementen volgens mij :) Gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan!
    Ik geniet altijd van jullie Challenges en gezelligheid op de blogs.
    Ga zo door!
    Je hebt een mooie box card gemaakt voor je zwager!
    Prachtig aangekleed.Ik ben altijd bang dat zoiets niet in de enveloppe past, maar zo te zien word het gewoon plat. Weer iets geleerd!!!
    Liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. leuke bloghop met de zoekertjes tgv jullie verjaardag!
    Toffe stoere versie van de boxkaart!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lang zullen jullie leven! Van harte gefeliciteerd met de 5e verjaardag van Knutsels en Kadootjes en dat jullie maar lekker door mogen gaan. Je hebt een gave en stoere card in a box gemaakt voor je zwager, top! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat een leuke feest kaart. ik vind die mal ook super tof.
    groetjes Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi kaartje Colien, wat gaaf dat je daar een mal van hebt, dan is het zo gepiept. Ik werk ook graag ver vooruit.. hopelijk kunnen we samen nog veel mooie jaren beleven bij k&k , leuk zoals je de letter hebt gebruikt. Liefs Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig-bestaan. Ik heb aan de meeste challenges wel meegedaan denk ik. Altijd leuk!
    Leuk kaartdoosje heb je gemaakt. Een echte mannenversie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan ! Een stoere card-in-a-box heb je daar gemaakt, leuk met die moto !
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Leuke kaart heb je gemaakt, nou ja kaart, in een box natuurlijk. Veel succes met het team, jullie doen het goed. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Blijft gaaf deze kaartvorm. En met al die heldere kleuren zo feestelijk! Gefeliciteerd met 5 jaar K&K en zo veel leuke uitdagingen en inspiratie! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Jhee het is een heel verrassingspakket geworden deze kaart! Maar ja, 5 jaar is dan ook niet niks, proficiat!!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Dat is een mooie feestelijke creatie, prachtig gemaakt.
    Ik 'hop'verder naar de volgende.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  33. 'n Toffe card in a box Colien. Ik heb dit soort kaart nog nooit gemaakt, maar het staat wel op mijn to-do lijstje (ooit!). Jou uitvoering is lekker kleurrijk en erg feestelijk met die sterren en ballonnen. Top! Nog gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van K&K, doe zo voort en nog veel plezier gewenst! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Schitterende creatie Colien en van harte proficiat met het 5 jarig bestaan!. Groeten van Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hele gave feestelijke card in a box!
    Leuk gedaan en leuke challenge!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Erg leuk, deze feestelijk doosjeskaart. Mooie kleuren!
    En gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van K&K.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Gefeliciteerd met jullie 5-jarig bestaan! Super! Ik hoop dat we er nog lang van mogen genieten. Wat tof he, zo'n box card! Mooi gemaakt. Ik heb er vandaag ook een op mijn blog, mijn eerste :). Daarmee doe ik mee aan de challenge. Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw, dit is echt een super leuke kaart geworden Colien!! Erg mooi! En gefeliciteerd met het 5 jarig jubileum bij K&K!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wat heb je dit lang verborgen moeten houden om nu eindelijk te kunnen laten zien! Altijd een kunstwerk vind ik zo'n card in a box.
    Gefeliciteerd met jullie jubileum.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Supergaaf deze doos staat altijd nog op mijn to do lijst hihi.
    En gezellig deze bloghop ter ere van jullie 5 jarig jubileum ik zou zeggen op naar de volgende 5 jaar .
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  41. hartelijk gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan
    wat een mijlpaal
    op naar de volgende 5 jaar
    en wat een schitterend doosje/kaartje heb je gemaakt
    op zoek naar de letters en weer verder hoppen

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat is dit toch weer supergaaf gemaakt Colien!
    Prachtige kleurtjes zo bij mekaar!
    De tijd vliegt hè, 5 jaar alweer. Op naar de volgende mijlpaal!!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Hey Colien, eindelijk tijd voor de bloghop van jullie! Toffe kaart. Opgevouwen is dat vast een vierkante kaart?

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Box kaarten ik hou er van!
    Prachtig deze met die motor, kan ik mijn zoon ook jaloers mee maken die zal deze ook schitterend vinden als motorliefhebber!
    Fijn zomers weekend!
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Leuke creatie is dit...top!
    Gefeliciteerd met dit feestje...leuk ik hop mee!
    Gr Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Wat een feestelijke en stoere kaart heb je gemaakt! Gefeliciteerd met het 5-jarig bestaan van Knutsels en Kadootjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Wat is deze gaaf Colien, ik vind de warme kleuren geweldig, het model heel erg leuk (zou toch zelf ook vaker zo eentje moeten maken) en het resultaat is superstoer.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan en een leuke box card heb je gemaakt (wil ik ook nog eens maken)
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Wat een gave kaart!! Lekker stoer met die motor erop!! En zo'n boxkaart geeft echt wat extra's.
    En van harte met jullie 5 jarig jubileum. Echt een mijlpaal.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wow.. this is just awesome! I want to create this box, too! I love it!!!

    Sunny and lovely greetings
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives (#19 – From the kitchen)
    *DT* Die Traumfabrik

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Zo leuk zo'n card in a box! Gefeliciteerd met het 5 jarig bestaan van Knutsels en Kadootjes!
    groetjes,
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Gefeliciteerd met jullie 5 jarig bestaan, mooie card in a box heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Prachtige creatie, ik zie deze beste vaak voorbij komen. Dit is iets wat ik waarschijnlijk niet zo gauw ga maken. Lijkt mij zo moeilijk. Vooral het decoreren/passen en meten. Dit is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik heb dit doosje al verschillende keren voorbij z u en konen op FB maar toch steeds anders. Deze vind ik erg feestelijk.
    En ook jij gefeliciteerd 😀

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien