maandag 18 juni 2018

Reminder uitdaging 4 Season Challenge blog

Vandaag laten Nelly en ik (en ook gastdesigner Janette) een reminder-kaartje zien voor de lopende uitdaging op het 4 Season Challenge blog. Nog t/m volgende week vrijdag 29 juni kun je jouw niet vierkante of rechthoekige kaartje inzenden. We hebben al heel wat leuke modelletjes voorbij zien komen, top! Doe je ook mee?
Dit was ons (van mijn zussen en mezelf + alle 'aanhang') kaartje voor Vaderdag gisteren. Op YouTube een DIY gezocht hoe ik een shirtje kon vouwen en dat ging heel snel en simpel. Was dan ook bedoeld voor basisschoolkinderen, dus tja... Het papiertje van BasicGrey geeft het een beetje een retro-look, past wel bij 'ons pa'. ;) Nog een labelkaartje gemaakt met al onze namen erop en tussen de 2 laagjes papier van het shirtje geschoven. Ze staan nu samen te pronken op de kast bij mijn ouders.


6 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee!
    Waar zouden we zijn zonder jou tube😉

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, die is grappig ! leuk gemaakt, leuk resultaat
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een gaaf shirt! Dat knoopje op het borstzakje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hartstikke leuk! Ik vouwde vroeger wel eens een shirtje van een geldbriefje als cadeautje! Originele kaart voor vaderdag!~
    Leuk die retrolook.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh ja, nu je het zegt, Dit heb ik een keer voor mijn zwager gemaakt, in de tijd dat ik nog nauwelijks stansen had. Heel leuk!! Mooi voorbeeldkaartje voor jullie challenge! Maar die van Nelly is geniaal... ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een cool retro-shirt dit! Leuk ook dat knoopje op de borstzak... it's all in the details!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien