woensdag 6 juni 2018

Op naar de Alp.

Zoals beloofd zou ik nog laten zien wat ik voor Rolf en zijn supporters Rob en Berry heb gemaakt. Het zijn simpele chocoladewikkels geworden met papiertjes van de Action en tekststickers van de Hema. Meer is niet nodig voor de mannen...
Samen met de flesjes water gingen ze in de koelbox om de lange rit naar Alpe d'Huez te maken. Dit keer geen Tony Chocolonely, dus ik moest even meten om het juiste formaat om de repen te krijgen. Maar het is gelukt!
De mannen maken het goed in Frankrijk in hun (ski) appartement op de Alp, ze genieten van het mooie uitzicht. Vandaag is de Alpe d'HuZus, de dag voor mensen die 1 x de berg op gaan. Dat kan wandelend zijn, maar ook hardlopend of fietsend. 
Rolf heeft gisteren zijn fietsen (ja, hij heeft er twee....) uitgeprobeerd en zijn rit geeft een grappig vormpje. Heel anders dan hier in de polder ;) Jammer dat het zo ver weg is en ik niet even langs kan gaan om hem aan te moedigen morgen. Gelukkig kan ik hem op verschillende manieren volgen.
Challenge;
CAS(E) this Sketch! - CTS#274 


6 opmerkingen:

  1. Wat lief om dit, in 3voud, mee te geven.
    Zo ben je er toch een beetje bij.
    Héél veel succes voor Rolf, knap hoor van hem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is zeker een grappig vormpje. Vlammend!
    Je cadeautjes zijn ook weer mooi ingepakt. En ja, dat is een nadeel van het onderwijs, dat je geen vakantie kunt nemen wanneer je maar wilt...Gelukkig kun je Rolf en zijn team toch volgen!
    Groetjes!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Colien.....heel leuk bedacht.....zo ben je er toch ook een beetje bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke creaties/cadeautjes heb je gemaakt voor onderweg. Dat zullen de mannen zeker waarderen! Gelukkig kun je Rolf toch nog een beetje volgen van een afstand.

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke creaties om ze te supporteren.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had al zo een chocoladebruin vermoeden dat je cadeautjes een verpakte reep zouden zijn. Ik dacht natuurlijk aan Tony's maar deze zijn vast ook heerlijk en zien er prachtig uit! Die mannen gaan vlammen, dat is duidelijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien