maandag 25 juni 2018

Opkikker.

Cindy, één van onze conciërges, is vorige week geopereerd aan een hernia. Dit kaartje maakte ik voor haar om haar een voorspoedig herstel te wensen. Een simpel CAS-kaartje, had niet veel meer nodig.
Op school = werk hebben we de praktijkexamens achter de rug. Het was een lange ruk, we waren al voor de meivakantie gestart met de 4e jaars leerlingen, daarna waren de 3e jaars aan de beurt. Een pittige periode, lange dagen (helaas zonder pauze) en veel sjouwen, maar het zit erop! Maar...... vandaag nóg een examen: samen met mijn collega's Marjon en Kirsten ga ik het AED/reanimatie examen afnemen bij alle 2e jaars leerlingen. Afgelopen vrijdag alles al klaargezet in de gymzaal, zodat er vandaag 3 x een groep geïnstrueerd en aansluitend afgetoetst kan worden.
Challenges;
2 Sisters on the blog - Kleurenchallenge

Freshly Made Sketches - FMS342

12 opmerkingen:

  1. toffe kaart!
    succes met de laatste loodjes!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes !
    Bijna vakantie !
    Leuke kaart !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Weer een hele leuke kaart.
    Succes met de laatste loodjes op school.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje voor Cindy! Ik kom straks 2G2 bij jullie afleveren :-) Succes ook weer met het afnemen van dit examen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met deze sketch.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Whaaaa, ik schrik me een hoedje, ik dacht, wat is dáár gebeurd?
    Toen zag ik dat het poppen waren, gelukkig.

    Leuke kaart, mooi zoals je de kleuren vd challenge hebt gebruikt, verrassende combinatie hoor.
    Een hernia operatie, brr, lijkt mij niet fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Cute!! love that frog - great use of the sketch too!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooi opkikker kaartje voor je collega Colien. Nog even doorbijten en dan is het vakantie.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke opkikker! En sterkte en succes met de laatste dagen voor de zomervakantie! Altijd een bijzondere sfeer en dat zal nu bij jullie wel helemaal zijn, met het naderend afscheid van 4 collega's....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie opkikker kaart, daar kikkert de conciërge vast van op!! Ik heb pas op mijn werk ook een reanimatie cursus gevolgd, goed dat dat bij jullie al op school gebeurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This will bring a smile to her face as she recovers!! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk vrolijk kaartje!
    Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien