dinsdag 14 januari 2020

Boera!

Op het Marianne Design challenge blog hebben ze een leuke uitdaging: maak een kaart in zwart/wit. Ik moest meteen aan de panda of zebra denken, maar het is toch een koe geworden, haha. Papiertjes uit de "Do what you love" paperpad zijn veelgebruikt bij deze challenge en zo ook bij mijn kaartje. De lettertjes zijn weer van Karin Joan's letterbord, je zag ze al een aantal dagen op mijn kaartjes en ik kan vast verklappen dat dat morgen weer het geval is ;)
Challenges;
Sketch 'n Scrap - card sketch #161

Marianne Design challenge blog - Zwart/wit
Gebruikte materialen;
PK9419 - Paperpad Do what you love
CR1360 - Passe partout rond
COL1426 - Eline's koe
DF3454 - Karin Joan's letterbord

19 opmerkingen:

  1. Zwarte en wit, mooi en stoer! Die tekst is geweldig tof! Tot zo! Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze is geweldig! Het idee van die koe in een rondje ga ik onthouden!
    Ik ben er eindelijk ook aan toegekomen om met letterbordletters te gebruiken. En dat ga ik ook meer doen! Ze zijn tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Colien! Zwart wit toch wel een uitdaging, maar heel mooi geworden! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Colien, zo leuk met het koetje er op!!
    Link je hem straks nog even?
    Groetjes Suzan
    DT MD Challangeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig mooi! Zie die koe staan shinen.
    Bedankt voor het meedoen.
    Groetjes van Henriët
    DT MD Challenge blog
    P.S. Vergeet je hem niet te linken?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zwart-wit kaartje, Colien! Een koe is altijd leuk op een kaart, vind ik.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoezo saai?... een zwart-wit kaartje. Je hebt er een hele vrolijke kaart van gemaakt.
    Kei leuk!!!

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zwart/wit ik ben een liefhebber, leuk kaartje.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leukerd Colien!! Onwijs tof gedaan!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge!
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een superleuke zwart/wit kaart heb je gemaakt Colien, erg mooi,
    succes met de challenge,
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challengeblog

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zwart wit, zo mooi, ik kom daar nooit zo makkelijk toe.... Ik ben altijd geneigd om, als is het maar héél klein, en kleurrijk detail toe te voegen.
    Jou koe, in combinatie met de tekst, erg leuk.
    Grappig dat je aan 2 dieren dacht en toch voor de 3de ging😁

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een superleuke kaart weer Colien en wat maakt het uit panda, zebra of koe, hij is leuk.
    Gezellig dat je medoet met onze zwart/wit challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart geworden.
    Leuk dat je mee doet met onze "zwart/wit" challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Love your card, the black and white color combo is so fun. Thank you for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very cute and great work with the sketch! Thanks so much for joining us at Sketch N Scrap! ~Deanna :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. I love what you did with the sketch! What a cute card and love the black & white color scheme! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. This is just stunning! Love that sweet cow and the black and white color scheme! WOW! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This card is so cute! Love that little cow! Thank sos much for sharing with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super cute card and cool take on the sketch :) Thanks for playing along with us at Sketch N Scrap!
    Tina-DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien