maandag 13 januari 2020

Sneeuwklokjes.

Gisteren was echt een fijne relax-dag. Wat aangerommeld in huis en verschillende kaartjes gefröbeld. Waaronder deze met de leuke sneeuwklokjes, ontworpen door Marleen. Ze zijn superleuk en schattig, kan niet wachten tot ze weer omhoog piepen in de tuin. Meestal zie ik ze al rond deze tijd, maar we hebben een stuk tuin afgegraven, omdat we de duizendknoop weg willen hebben. Waarschijnlijk zijn er wel wat sneeuwklokjes verloren gegaan...
Op naar een nieuwe (werk)week, vandaag o.a. een doelstellingsgesprek met mijn leidinggevende op school = werk. 
Challenges;
Paper Craft Crew Challenges - PPC365

Color Throwdown - ctd575

14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Colien! Heel mooi de sneeuwklokjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heey Colien,

    het is een hele mooie sneeuwklokjeskaart geworden!!!

    groetjes Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk zo'n relaxdag, heb je ook gewoon nodig. Mooi kaartje met de leuke sneeuwklokjes, ik zie hier al sprietjes omhoog komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief stijlvol kaartje. Ik vind ze ook altijd prachtig deze kleine sneeuwklokjes. Succes met je werkweek weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi en schattig!!
    Leuke post om te ontvangen.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief, deze sneeuwklokjes! En heerlijk, zo'n rommeldagje.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn zeker leuk en in de tuin heb je kans dat ze dan door je hele tuin komen hebben wij ook gehad. Op zich helemaal niet erg! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Your card featuring snowdrops is beautiful, Colien! It's always a treat to see them popping out of the ground and I hope you didn't dig up all of yours!! Hugs, Darnell CTD GD

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Bah, duizendknoop, daar kom je bijna niet vanaf hè?!
    Het kan veel verwoesten heb ik wel eens gehoord.
    Jammer van jullie sneeuw klokjes, maar dan is het wel een heel goed idee dat je er nu een kaart mee maakt, zo kun jee er toch van genieten.
    Mooie kaart, ik vind het een beetje CAS, maar dan zonder wit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. heel mooie kaart met de sierlijke sneeuwklokjes, toffe schets ook!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh lekker bijgetankt gisteren voor de verse werkweek!
    En daar is een heel mooi kaartje uit gekomen! Die sneeuwklokjes zijn heel gaaf. Ik heb ze niet, maar twijfel nog wel. Eerst maar eens mallen gebruiken die er nog nieuw in de verpakking liggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zijn prachtig deze sneeuwklokjes in blogland kom je ze volop tegen. Als ik ze zie denk ik gelijk aan mijn moeder, ze stonden op haar rouwbrief. Ze kon zo genieten van haar tuin.
    En jij hebt ze mooi op de kaart gezet.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Super leuke kaart met die sneeuwklokjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. The snowdrops are beautiful - we haven't seen any yet, as we're covered in snow right now! Thanks for playing along with our Paper Craft Crew challenge - hope to see you again!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien