zondag 19 januari 2020

Reminder letter B bij Knutsels en Kadootjes.

Nog t/m volgende week vrijdag 31 januari kun je meedoen met onze challenge bij Knutsels en Kadootjes. We willen graag iets zien met de letter B en de mogelijkheden zijn plenty, dat blijkt, want we hebben al heel veel inzendingen. Heel voor de hand liggende dingen, maar ook verrassende vondsten komen voorbij, superleuk! Eind januari is Berry jarig en ik maak jaarlijks een brandweer-kaartje voor hem, zijn grote hobby. Voor mij was het dus een dubbele B: Brandweerman Berry. ;) De foto komt van de Facebookpagina van het team waar hij vrijwilliger is. 
Het DT heeft nog meer inspiratie voor je op het K&K-blog, neem gerust een kijkje.
Challenge;
Paperminutes - #623

7 opmerkingen:

  1. Daar gaat Berry blij mee zijn. Tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kaart Colien ! Ik stuur je straks mijn reminder door.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, ik zit te suffen....
    Ik dacht, leuk bedacht, Berry, kijk ik helemaal over brandweer heen 😂😂.
    Gave kaart, stoer hoor.
    Zo'n foto vraagt om een prominente plek op de kaart, niks teveel toevoegen verder, zo is het mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf, en leuk voor Brandweerman Berry! Stoere hobby!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. what a cool mens-card! Thanks for showing it for paperminutes this week.
    hugs
    mamapia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere kaart voor Berry de brandweerman!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien