woensdag 22 januari 2020

Hallo winter!

Gisteren liet ik een CAS-kaartje met één sneeuwpop zien, vandaag is er een vriendenclubje van drie te vinden op mijn kaartje. Best gezellig, toch?!
Vandaag weer even ademhalen na 2 lange, drukke dagen. Misschien wat schilderen, sowieso mijn kerstkaartjes voor morgen afmaken (liggen al vanaf zaterdag in onderdelen op tafel) en natuurlijk even een frisse neus halen tijdens een wandeling met de honden. O ja, en de rapporten (reflecties) van mijn mentorklas schrijven. Weer genoeg te doen, haha.
Challenges;
Scrapping 4 Fun Challenges - Winter
Do Al(l) Kreatives - Three of a kind (sneeuwmannen en ijskristallen)
Crazy 4 Challenges - C4C517 Winter

12 opmerkingen:

  1. Deze is ook weer super leuk Colien! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lijkt niet echt een rustdag te worden...
    tof sneeuwpoppenkaartje!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n clubje bij elkaar is ook leuk.
    Net of ze een feestje hebben, of een vergadering.
    Nee, doe maar feestje, want een vergadering is zo serieus
    Dezelfde achtergrond, die ook nu weer goed gelukt is.
    Ik dacht even dat je niks te doen had vandaag, maar gelukkig blijkt dat anders....pff..... Ik zeg weleens, ik kan beter werken, anders ben ik zo druk, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is daar gezellig op je kaart.
    Mooi weer. Succes met je dag.
    Heb je de kaart voor de uitdaging al klaar? Bij mij lukte het afgelopen weekend en ik nam zelfs al een foto. Ik ben dus op schema! Welk merk was het papier eigenlijk?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig dat je sneeuwpop vandaag wat vriendjes heeft gekregen. Allebei de kaartjes zijn mooi! Die achtergrond vind ik heel geslaagd!
    Veel plezier op je "rustige" dag.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW wat een gave kaartje met die drie heerlijk witte vrienden!
    Geniet van je (vrije) dag.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gezellig trio op je kaart. Nu de winter nog in het echt....hij is ver te zoeken!
    Lia DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuk kaartje met die vrolijke sneeuwmannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Aaaaawwww, how cute! I really love it and it makes me smile!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    PS: Please take a look at my special Challenge Theme: https://do-allkreatives.blogspot.com/2020/01/australian-challenge.html

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Amazing cute card, Colien. I like the die cut figures you used!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {Benefit challenge for Australia}
    *Owner* Creative Crafting Uncles {#01 – Car(s)}
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives {#37 – Three of a kind}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge {#37 – ATG}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Your card is so cute. Fun use of 3 of a kind. I like the cute snowmen and snowflakes. So glad you shared over at Do-Al(l)creative.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful winter card, love the die cuts
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien