dinsdag 7 januari 2020

Flamingo.

Ik kreeg het verzoek of ik een kaartje wilde maken voor iemand die 50 wordt en liefst met een flamingo erop. Geen probleem, Eline's flamingo was eigenlijk in winterslaap, maar kwam graag uit de verpakking voor een vrolijk kaartje :) De toepasselijke papiertjes zijn van de Action. Het tekstje is ook op verzoek, zal wel een bijnaam zijn (hoop ik) ;)
Het kaartje gisteren afgegeven en het viel in de smaak.
Vandaag weer een lange dag op school = werk mét leerlingen. Gisteren zijn we het nieuwe jaar begonnen met een studiedag. Even wennen weer zo na de vakantie, maar wel leuk om iedereen weer gezond en wel te zien.
Challenge;
Sweet Sketch Wednesday - Sketch 175

9 opmerkingen:

  1. De flamingo slaapt bij mij nog.
    Je kaart is weeral super. Tof papier! Succes op je lange dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige, vrolijke kaart! Erg leuk de flamingo, haha, gelukkig is zijn winterslaap over! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat past het papier mooi bij de flamingo, soms klopt het helemaal.
    Grappig, die tekst, het maakt mij nieuwsgierig, hihi.
    Leuke vrolijke kaart.
    Succes vandaag, ook wel er fijn dat gewone ritme toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een vrolijke kaart en dat de flamingo uit zijn winterslaap gehaald moest worden kan ik wel geloven, vond hij vast niet erg om op dit kaartje te schitteren.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk zo'n vrolijke kaart!!
    Valt weer tegen he om te beginnen na een lekker vakantie,
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk fleurig kaartje voor de 50-jarige! Ik hoop ook dat het een bijnaam is, hahaha.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Buiten is het grijs maar hier op jou blog tropische sferen... lekker hoor! Ik vind je kaart voor 'Ukkie" helemaal geslaagd.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geinig kaartje voor de 50 jarige.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is gorgeous Colien and a perfect take on the sketch. Thank you for playing along with us at SSW2
    Anne SSW2 DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien