zaterdag 11 januari 2020

Lion 5 jaar.

Gisteren was Lion jarig en vandaag mag ik naar zijn feestje. En Rolf is ook welkom, want zo zei Lion: "dat is jouw grote vriend, dus die mag ook komen!" Geweldig zo'n uitspraak. :)
Ik maakte weer een leeuwenkaartje voor hem. Met de gekleurde papiertjes is het een vrolijk geheel geworden.
Dit zijn de gebruikte materialen van de Action, waardoor dit kaartje mee kan doen aan de challenge.
Fijn weekend, allemaal!
Challenge;
Creatief met Craft Sensations & Art Sensations - Sketch januari
Geen fotobeschrijving beschikbaar.

8 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig, vrolijk kaartje Colien! Fijn weekeind, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke leeuwenkaart is het geworden voor Lion. Veel plezier op het feestje vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke vrolijke kaart voor Lion!
    Veel plezier met geven.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een prachtig kaartje, alleen van de kleurtjes wordt je al blij!

    fijn weekend,
    Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart Colien

    Tegelijk ook stoer met de mooie leeuw erop.

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kaart, wat fijn dat Rolf ook mag komen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart! Bedankt voor de herinnering, ik was inderdaad van plan om de kaart te linken bij de stippenchallenge! X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha kinderen zijn zo lekker "puur" dat kunnen wij grote mensen nog een voorbeeld aan nemen.
    Wat mooi ook dat hij dat op zijn leeftijd al zo inziet..... wie jou "grote vriend" is, wat zal er in zijn koppie omgaan vraag ik me dan af?!
    Stoere kaart, de kleuren zijn inderdaad super vrolijk, voor een stoere jongen met zo'n mooie naam natuurlijk helemaal goed!!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien