zaterdag 25 januari 2020

Colien daagt Sarah uit #2.

Vandaag is het de laatste zaterdag van de maand en het is weer tijd om Sarah uit te dagen met een nieuwe challenge. Ik stuurde haar een pakketje met zwart/wit en roze papiertjes en Eline's varkentjes. 
De 'opdracht': maak een kaartje met deze papiertjes en het varkentje én er moeten stippen te zien zijn. Dat laatste was geen probleem, want er zat stippenpapier genoeg in het pakket. 
Ik ben nieuwsgierig naar wat Sarah gemaakt heeft, hopelijk lukt het me een kijkje te nemen, voordat ik naar school = werk ga. Vandaag open dag, gisteravond was behoorlijk druk, ben benieuwd naar vandaag. Vanavond ook nog een gezellig feestje, dus het wordt een lange dag. Het kaartje dat ik klaar heb liggen voor vanavond zie je morgen. Dus graag tot dan!
Challenges;
Papercraft Challenges - Use 2 designpapers minimum
Sunday Stamps Challenge - SSC222

12 opmerkingen:

  1. De jouwe is ook heel mooi! Dezelfde rustige zachte sfeer op je kaart als bij mij, maar toch helemaal anders. Die uitdagingen zijn leuk!
    Veel succes op je drukke dag. Ik ben vandaag weer actief in de bib. Voorlezen aan de allerkleinsten, Jaro heeft handbal, de ijskast is leeg, dus ik ga ook druk bezig zijn. Morgen kom ik kijken! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Colien! Heel leuk met het schattige varkentje! Fijn weekeind gewenst, groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele toffe kaart, Colien en leuke spulletjes in het pakketje.
    Succes met de open dag.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart! Je hebt een leuke opdracht voor Sarah bedacht.
    Succes vandaag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje en dat biggetje is erg leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Genoeg stippen op je kaartje. leuk in combinatie met dit lieve varkentje! Succes vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zie hem daar nou staan stralen dat leuke varken. Daar ga je vast weer iemand blij mee maken.
    Hoop dat de drukte op de open dag een indicatie is voor de nieuwe aanmeldingen. Altijd weer spannend de schoolkeuze voor groep 8.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is erg leuk! Het pakketje dat je Sarah stuurde is ook mooi. Het varkentje heb ik ook en nog maar weinig gebruikt...en ze zijn zo gaaf!
    Ik moet nog iets verzinnen voor de post naar Belgie. De portokosten gaan de pan uitrijzen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij maakte een vrolijke, lieve kaart.
    Wat een schattig varkentje
    Vroeger spaarde ik alles van varkens, beeldjes, servies, oven handschoenen, dekbed overtrek, enz.
    We hebben seks en echt varken gehad!!
    Liep tussen onze kippen en geiten😂

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk pakketje en een heel leuk resultaat! Groetjes, Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het feestvarken zorgt voor een extra feestelijke touch op je super leuke kaartje.
    Kei leuk dat je meedoet aan onze challenge.

    -xies- Renate.
    (DT Papercraft Challenges)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful! Thanks so much for participating in the PaperCraft Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien