maandag 20 januari 2020

Reminder Stippen-uitdaging op het 4 Season Challenge Blog.

Nog t/m volgende week vrijdag 31 januari kun je meedoen aan onze Stippen-uitdaging op het 4 Season Challenge blog. We hebben al heel wat inzendingen, superleuk. Maar er kunnen er altijd nog bij, dus doe gerust (nog een keer) mee!
Voor mijn reminderkaartje heb ik de JIJ-mal van Karin Joan weer eens tevoorschijn gehaald. Ik vind em erg tof en je hebt binnen no-time een gaaf kaartje. De stippen-papiertjes komen uit een 30 x 30 blok van de Action. Benieuwd wat Nelly en gastdesigner Margo gemaakt hebben? Kijk gerust op het 4 Season blog. 
De nieuwe (werk)week gaat weer van start met vrijdagavond open avond en zaterdag open dag op school = werk, dus het wordt even flink doorpakken. Gelukkig is woensdag mijn vrije dag, lekker even een break. Vandaag start ik alvast met opruimen en poetsen in het bloemschiklokaal, sowieso de ramen wassen, zodat de leerlingen morgen de etalages mooi kunnen inrichten.
Challenge;
Color Throwdown - ctd576

7 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje, vind de tekst idd erg mooi! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Colien!! Die jij stanzen blijven gaaf!!
    Fijne week!! (succes met de drukte)
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk deze vrolijke stippenkaart! Succes met de lange werkweek en geniet woensdag van je break. Joost en ik zeggen dinsdagavond altijd dat ons ‘mini weekend’ is begonnen ;-) Leve de vrije woensdag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het telkens weer zo knap hoe jij het papier gebruikt.
    Ik heb dat blok destijds ook gekocht, maar weet niet waarom, want ik vind het eigenlijk helemaal niet zo leuk.
    Maar bij jou zie ik het vaak, dan denk ik, kijk wat een leuk papier.
    Een mooi, gezellig kaartje naadje je, met die leuke JIJ stans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is super leuk! Ik haalde mijn jij Stans ook weer boven afgelopen weekend. X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel fris en leuk kaartje! Ik heb een stippenkaart klaar, dus die komt nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een fris en vrolijk kaartje zo! Het is inderdaad een hele mooie stans dit en op vele manieren te gebruiken. Geniet van je vrije dag morgen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien