vrijdag 3 januari 2020

Kalendertje(s).

Ik vertelde al dat het op oudjaarsdag gezellig druk is hier. Rolf bakt dan onder de overkapping oliebollen en appelbeignets en we krijgen dan veel aanloop van familie en vrienden. Ik zorg binnen voor de drankjes en vooraf zet ik wat koekjes, chocolaatjes en ander lekkers op de tafel en extra sta-tafels klaar. 
Dit jaar had ik daar wat kalendertjes van 2020 tussen gezet en als mensen weggingen, mochten ze er eentje meenemen. In totaal maakte ik er 10, allemaal verschillend, maar vergat ze op de foto te zetten. Er was er nog eentje over en die kan ik jullie laten zien. Heel simpel, maar leuk om te maken en de ontvangers waren er blij mee.
Challenge;
Paperminutes - Little gifts

11 opmerkingen:

  1. Superleuk altijd, die kalendertjes. Ik heb ze ook wel eens gehad, nu niet aan gedacht. Maar deze vorm van bureaukalender is wel heel leuk. Ik kan me voorstellen dat de bezoekers er blij mee waren. Klinkt als een gezellige oudjaarsdag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk zo'n kalendertje. Heb je het hele jaar iets moois om naar te kijken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuk idee!
    heel mooi gemaakt!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk idee en een leuk cadeautje voor de gasten! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk.
    Wat ben jij toch altijd leuk bezig met kleine kadootjes maken en weggeven.
    En die chocolaatjes en drankjes, kan me voorstellen dat vrienden en familie graag bij jullie komen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En natuurlijk vind ik je kalenders erg leuk.
      Dat blijkt uit de eerste zin van mijn berichtje, maar ik dacht, ik zeg het nog even voor alle duidelijkheid 😉

      Verwijderen
  6. Wat leuk gemaakt! En wat een mooie traditie, zoveel gezelligheid op Oudjaarsdag. Ik hoor het van een collega ook ieder jaar, zo leuk! Ben zelf niet zo’n oliebollen fan, heb ze nog nooit gebakken....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kalendertjes heb je gemaakt! Goed idee. Ik heb ze ook eens besteld en kon ze een jaar later bijna allemaal gewoon bij het oud papier doen. Zo jammer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Das ist ein schönes Mitbringsel, ein Kalender passt immer gut zu Neujahr. Danke, dass du bei Paperminutes mitmachst.

    Liebe Grüße -
    Heidi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk idee Colien, Ze zijn prachtig! En je oudejaars-inloop klinkt ook erg gezellig!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien