zaterdag 4 december 2021

2 Mini kaartjes.

Op 14 november gingen Els en ik naar Creative Life in de Spoorwerkhallen in Utrecht. We hebben genoten van de diverse stands, veel ideetjes opgedaan, en het was heerlijk ruim opgezet. Leuke dingen aangeschaft: sjablonen om te stippen, mix voor Glühwein-cake, mooie tekststempels, fijne geurkaarsen, fudge voor Rolf, kerstengeltjes als kerstcadeautje voor mijn schoonmoeder en houten bloemen voor de slaapkamer.
Els en ik zijn ook nog even aangeschoven bij een workshopje. Daar hebben we deze 2 kleine kaartjes gemaakt. Alle materialen zaten in een pakketje en dat mocht mee naar huis :)

Fijn weekend, allemaal! En graag tot morgen, dan is het weer sneeuwpoppen-dag bij Knutsels en Kadootjes...



 

3 opmerkingen:

  1. Leuk zo'n dagje en gelukkig dat het niet werd afgelast.
    Mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed, zo'n creatief uitje. Erg leuke kaartjes heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend leuke dag hebben jullie gehad! EN leuke dingen gedaan en deze twee kaartjes zijn ook al zo enig.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien