vrijdag 24 december 2021

Schoonmoeder Ellen 75 jaar.

 

Gisteren vertelde ik al dat mijn schoonmoeder Ellen jarig was. Vandaag laat ik het kaartje zien wat ik voor haar maakte. Het werd weer een tripple-easel kaartje. Ik gebruikte papiertjes uit een 30 x 30 blok van de Action, plaatjes uit de advent kalender van Marianne Design en ook verschillende malletjes van het merk.
 De verticale strookjes blijven staan dankzij de knoopjes. Ik had eerst roze knoopjes in gedachte, de lievelingskleur van Ellen, maar ze waren óf net niet de juiste kleur óf ik had niet 3 dezelfde. Daarom koos ik voor groen, wat weer terugkomt in de plaatjes en de cirkels er rondom...
Aangezien Ellen ook graag en veel kaartjes maakt, vind ik het leuk om elk jaar iets anders dan anders te maken. Ze was blij verrast met dit modelletje.

Behalve het kaartje kreeg ze ook (traditioneel) het jaar-kerstklokje van Hutschenreuther. Verder maakte ik ook nog deze kerstkrans. Weer even 'plak-handen'  door het hars in al het kerstgroen en meteen een kerststuk voor een lieve collega gemaakt.

Vandaag sluiten we 2021 af met de medewerkers van school = werk. We gaan online een kerststol bakken, hoe leuk is dat? De collega's van het praktijkvak Food hebben tasjes gemaakt met daarin de benodigdheden en de beschrijving in een module, zoals de leerlingen die ook krijgen. Ik ben zo benieuwd of met dit gaat lukken en als dat zo is, mag Rolf em opeten, want ik ben niet zo dol op kerstbrood, haha. 

Fijne kerstavond, allemaal!




5 opmerkingen:

  1. Allereerst van Harte Gefeliciteerd met je schoonmoeder.
    wat een mooi kaartje heb je gemaakt , heel leuk modelletje..
    Succes met het online bakken (heel leuk idee).
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je schoonmoeder. Je maakte een prachtige kaart voor haar.
    Wat een leuk idee om samen met de collega's online een kerstbrood te maken, veel plezier alvast. Fijne kerstdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ga even zoeken naar dit model want ik wil het ook eens maken.
    Vind het zó leuk.
    Deze variant ik weer vrolijk, leuke kleuren en echt verjaardag. We zouden dat bijna niet meer kunnen, verjaardag kaarten maken in deze Kerst tijden.
    Ach, arme Rolf, en heel brood opeten, dat wordt fietsen voor hem.
    (Leuk dat jullie dat on-line toch goed afsluiten)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, de kleuren passen heel goed bij elkaar, helemaal niet zoetsappig roze, maar een stoere kleurencombinatie. Succes met bakken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart voor Ellen,
    zag dat meerdere bloggers met dit modelletje heb aangestoken.
    Gezond virus 😃😃. Ik vind je krans zo gaaf!
    Benieuwd of je stop goed gelukt is...

    Fijne dagen Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien