donderdag 30 december 2021

52 Weeks to Christmas, week 52. Sketch-challenge.

Vandaag is het de laatste donderdag van november en dat betekent dat we weer een nieuwe challenge hebben op het 52 Weeks to Christmas blog voor jullie. Suzan mocht dit keer het thema bepalen en dat werd deze sketch:

Ik maakte, zoals elke week, 2 kaartjes. Voor het eerste kaartje, wat je hierboven ziet, gebruikte ik de Après-ski papiertjes van Marianne Design en de gitaar byMarleen. De tekst is een combinatie van de Cheers- en winterstempeltjes.

En op dit 2e kaartje een ouder Don & Daisy plaatje uit een knipvel. Ik stuur elk DT-lid van 52WTC een kerstkaartje volgens hun eigen bedachte thema, dus dit kaartje ging naar Suzan.

Als je mee wilt doen, link dan jouw kerstkaartje volgens de sketch in het bericht dat morgenochtend op het 52 Weeks to Christmas blog verschijnt. Elk ander kerstkaartje kun je nu meteen al onder het bericht van vandaag inzenden. 

Gisteren weer eens lekker wezen sporten. De sportschool biedt dit bu aan in groepjes van 2, dus helemaal top (ondanks de regen...) Ook één van mijn 'kerstvakantie-knutsels' gemaakt: Soya-wax geurkaarsjes. Eergisteren kraste ik een plaatje voor boven een LED-lampje en voor vandaag staat de online cursus 'A cute XMAS' van Paperfuel op het programma. Zo probeer ik elke dag iets anders te doen naast het kaartjes maken. En ik laat het allemaal nog zien, hoor!

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option: Any Christmas or New Year card.

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

Creative Skechy Girls - Kerst


18 opmerkingen:

  1. 2 leuke kaartjes Colien, fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supertof! Wat koos je mooie kleuren voor je kaarten.
    Een fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2022!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt, ze zijn beiden zo verschillend.
    Knap dat je elke dag iets leuks doet, mooi streven om dat het hele jaar zo vol te houden.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke, kleurrijke kaarten maakte jij met deze sketch. Tja, je moet er zelf iets van maken deze vakantie, maar zo te lezen (en gezien op Instagram hihi) vermaak jij je prima! Fijne vakantie, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe kaarten maakte je n.a.v. de sketch, Colien. En ik ben meteen nog even naar mijn kerstkaarten gelopen om te zien welke je mij stuurde. Wat leuk om ieder DT-lid er een naar zijn eigen thema te sturen, goed verzonnen!
    Wat een leuke workshops doe je ook deze kerstvakantie. Ik heb helaas geen kerstvakantie, maar wel vandaag en morgen vrij. Helaas vooral veel klusjes in huis te doen...
    Alvast hele fijne jaarwisseling en bedankt voor (weer) een fijn jaar als 52WTC DT-collega's!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee heel toffe kaarten! Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Knap weer twee van die leuke kaartjes, heb het me volgens mij vorig jaar al voorgenomen omdat ook te proberen, maar volgens mij is het er niet 1 keer van gekomen...Vandaar nog een laatste inhaalslag met een serie snel klaar kaarten, want had er bij lange na niet genoeg.
    Gezond en creatief 2022 toegewenst.

    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee leuke kaartjes! Leuk dat je ieder zijn eigen uitdaging stuurt. Leuk idee. Bedankt voor de fijne samenwerking en hopelijk kunnen we volgend jaar weer een samenkomen organiseren. Ik wens je een gezellige jaarwisseling en groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hee dat heb ik ook gedaan, iedereen zijn uitdaging gestuurd. Leuke kerstkaarten heb je met de sketch gemaakt Colien en wat ben jij toch een bezig bijtje. Knap hoor. Fijne jaarwisseling gewenst en alle goeds voor 2022.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide weer heel leuk !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een superschattig kaartje
    Wow, very cute card
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Colien, allebei heel mooie fijne afgewerkte kaartjes. Fijne jaarwisseling. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee leuke kerstkaarten ! Een hele mooie afsluiter! Ik wens je een fijn jaareinde, en een goed begin van een creatief en gezond 2022! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Superleuke kaartjes heb je gemaakt Colien, je kaartje hangt hier te pronken hoor!
    Ik wens je alvast een fijne jaarwisseling en een goed en gezond 2022.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind de ' rock ' kaart weer zo geweldig! Geniet van de laatste dag van 2021! En tot volgend jaar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super leuke kaartjes heb je gemaakt met de sketch.
    Fijne jaarwisseling en groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kerstkaarten Colien.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2022.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lovely cards Colien. I like the addition of the guitar for a music lover. Thank you for entering the Anything Christmas or New Year Goes Challenge at CHNC.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien