dinsdag 28 december 2021

Een sprankelend Nieuwjaar.

Hier de andere 2 Nieuwjaarskaartjes die ik maakte. De vuurwerk-stempel lag er nog, ik gebruikte die al eerder voor Arnoud zijn kaartje wat je afgelopen zondag zag. Nu met embossingpoeder en de heattool op een Project Life kaartje gemaakt, samen met de handgeschreven tekst-stempel van Marianne Design.

Deze is nog vrolijker van kleur, zowel de achtergrond-kleurtjes als het gebruikte embossingpoeder. Dat zijn glitters. Al vind ik dat het op de foto niet echt goed overkomt, maar vooruit...

Gisteren heb ik alle 24 stempels uit de adventkalender van Create a Smile uitgepakt en zowel op een correspondentiekaartje (voor de Derwent potloden) als op alcohol-marker papier gestempeld. Zo kan ik ze tussendoor eens inkleuren, ze zijn zo leuk! Dat is echt een hele toffe kalender, iedere dag een cadeautje! Je ziet ze vanzelf een keertje terug hier. Graag tot morgen, dan is het weer Kleurenkaartenteam-dag....

Challenge;

CAS on Friday - Happy New Year
 

4 opmerkingen:

  1. Mooi, de CAS stijl van deze 2 kaartjes.
    Wat een leuke stempel, de vuurwerk stempel, zeker in combinatie met de glitters.
    Lijkt mij leuk, zo'n advent kalender, laat je de kaartjes met de gestempelde stempels nog eens zien, ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the fireworks and all the glitter! Thank you for sharing your beautiful creation at CAS on Friday and good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een toffe kaartjes. Mooie vuurwerk stempel en ik ben reuze benieuwd naar de stempels uit die adventskalender. Slim om ze alvast allemaal te stempelen. Dan weet je welke je al gebruikt hebt en welke niet...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Thanks for sharing the blog so well and I hope you have something new for me to study.

    មាន់ជល់តាមអនឡាញ

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien