maandag 20 december 2021

Reminder Winterwarme breisels op het 4 Season blog.

Nog t/m volgende week vrijdag 31 december kun je meedoen met de lopende uitdaging op het 4 Season Challenge blog. We willen graag 'Winterwarme breisels' zien op je kaart. 

Als reminder maakte ik weer een pin-wheel kaartje. Dit keer met plaatjes van een winterwarme trui, wantjes en muts erop. Ze komen, net als de papiertjes, uit een blok van de Action. Dit model kaartje kun je steeds wisselen door een andere kant in het zicht te zetten.


Ook maakte ik nog een driehoek-kaartje met papiertjes uit hetzelfde blok. Op de foto mist nog een houten sneeuwster, maar de kaart is al verstuurd, dus kan geen nieuwe foto maken. 

Aan de achterkant een steuntje, zodat de kaart makkelijk weggezet kan worden. 

Doe gerust (nog een keer) mee, Nelly en ik kijken uit naar jullie creaties!

Vandaag geen lessen, maar alles voorbereiden om de online lessen voor de rest van de week op orde te krijgen. Ook mogen we vandaag nog naar school = werk om spullen op te halen. Net als de leerlingen, die mogen hun kluisje leeg komen maken, zodat ze in ieder geval alle boeken thuis hebben voor het thuisonderwijs. Eigenlijk zou ik vandaag met een groep van 15 vierdejaars leerlingen aan de slag gaan met kerstkransen. Er ligt dus een heleboel (kerst)groen en decoratiemateriaal klaar, wat nu niet gebruikt wordt. Misschien ga ik er wel pakketjes van maken en uitdelen aan degenen die hun spulletjes komen halen... Raar einde van het jaar weer!

Challenge;

Creatief met Craft Sensations (op Facebook)  - Sketch december 



6 opmerkingen:

  1. leuke kaartjes weer met de warme breisels...
    Succes met het online lesgeven, ja jammer zo'n rare afsluiting van het jaar..
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes weer!! Zulke toffe modelletjes!1
    En ja jammer dat alles weer online moet. Vorig jaar was het hetzelfde. Hopelijk kan je nog een paar leerlingen blij maken met je pakketjes. Vast wel!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee superleuke modelletjes weer op je blog vandaag. Beide had ik nog nooit eerder gezien leuk! En ja, wat een plotselinge aanpassingen weer hè, voor die kinderen is het ook steeds maar weer aanpassen en veranderen dat brengt niet echt rust en stabiliteit in het onderwijs. Maar het is even niet anders. Hoop dat je toch nog iets leuks met kerstkransen kunt, misschien een online workshop? Bedankt ook voor je leuke kerstkaart! Gelukkig gaat dat wel allemaal door..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze blijven leuk hè, die pin wheel kaartjes.
    Ik ga er binnenkort ook weer wat maken, want je kan er zoveel mee doen.
    Dit is ook leuk disign papier.
    En de andere kaart, de 3hoek vind ik ook super leuk weer.
    Het is een heel raar eind van het jaar...... ik heb even het gevoel van, "daar gáán we weer......", maar nu hoofd om een schouders eronder, somber worden heeft geen zin.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke pinwheel kaart en heel toffe driehoekige kaart!
    Dankjewel voor je mooie kerstkaart!
    Succes met alle beslommeringen op school !
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Weer een heel mooie en schattige kaart
    Very nice card.
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien