zondag 12 december 2021

2 x Kerst in roze/zwart.

Bij Daphne op het blog zag ik een leuke pin-wheel kaart. Ik maakte er afgelopen vrijdagavond 2 en de eerste zie je hierboven. Gemaakt met papiertjes uit een leuk Craft Sensations-blok van de Action. Ik ben niet verzot op roze, maar in combi met het zwart was ik toch meteen verkocht. En dat blok ook, haha. 

De beschrijving van het modelletje vind je >HIER< op het blog van Craft Sensations. Handig is dat het kaartje plat gevouwen gewoon in een envelop past. De tweede pin-wheel kaart die ik maakte zie je de 20e als reminder voor de lopende Warme winterbreisels-challenge op het 4 Season blog.


Dit tweede kaartje maakte ik volgens de december sketch op Facebook op de Creatief met Craft Sensations pagina. Toen ik de sketch zag, dacht ik dat het een hele uitdaging zou gaan worden, maar dat viel dus heel erg mee en maakte ik er 2. Ook die 2e zie je de 20e...


Aan de achterkant maakte ik een steuntje, zodat de kaart rechtop kan blijven staan.

Vandaag ga ik starten met het schrijven van de kerstkaarten. Ze maken gaat me goed af het hele jaar door, schrijven om te versturen is toch ook nog een klusje. Maar met een lekker muziekje of podcast en flinke kop(pen) thee erbij gaat dat goedkomen!

Challenges;

Creaties Suzan (op Facebook) - Kerst

Kaartjes Inspiratie Challenge - Alles mag

Creatief met Craft Sensations (op Facebook)  - Sketch december 



4 opmerkingen:

  1. Tof weer. Ik zag het model en het mooie papier ook bij Daphne.
    Het schrijven is altijd een grote klus, ik heb al heel wat tassen thee op, maar bij mij is het einde in zicht. Die voor Blogland kunnen morgen de post op. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is een geweldig toffe kaart.
    This is a really lovely creation.
    Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat wij elkaar zo inspireren!
    Leuk model hè, ik wil er binnenkort ook nog 1 voor een verjaardag maken.
    Het papier is zó mooi, nu ik het bij jou zie denk ik weer "wat een mooi blok is dit"

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien