woensdag 22 december 2021

Kerst-attenties voor de mentorklas.

 

Gisteren zag ik mijn mentorklas nog. Dat was helaas online en ook de rest van de week zie ik ze niet meer. Toch heb ik gisteravond nog snel wat geknutseld voor de leerlingen. Ik had eigenlijk iets willen maken rondom of aan chocolade kerstballen die ik had gekocht, maar dat is lastig opsturen. De leerlingen wonen in een verspreid gebied, dus persoonlijk gaan afgeven is slechts voor de helft van de klas te doen. Daarom deze labelkaartjes met zuurstokjes eraan. Die passen prima in een langwerpige envelop en dan gaan ze voor de 'op-afstand-leerlingen' vandaag op de bus. Hopelijk komen ze nog op tijd aan.
De HO HO HO en het rendiertje zijn gestempeld, de tekst printte ik. 

Vanmiddag ga ik op stagebezoek en fiets ik een rondje om de leerlingen die binnen een straal van 10 km wonen te verrassen. Hopelijk is het niet te koud, vooral mijn handen en voeten kunnen daar niet zo goed tegen ivm fenomeen van Raynaud. Toch wil ik op de fiets, want de sportlessen zitten er voorlopig niet in...



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke attenties voor de kinderen, je hebt nog heel wat af te fietsen ...
    Dank je wel voor de hele mooie kerstkaart, gisteren ontvangen.
    Er is er ook nog eentje jouw kant opgegaan.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk zo Colien !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien