donderdag 16 december 2021

52 Weeks to Christmas, week 50.

 

De meeste kerstkaarten zijn verstuurd, maar toch heb ik er nog een aantal gemaakt en laat ik er op deze donderdag weer 2 zien. Ik maakte ze met washi tape van de Action en malletjes van Marianne Design. Het waren vrij snelle kaartjes om te maken...

Ook op dit tweede kaartje strookjes washi tape, ik plakte ze op een stukje papier en sneed het met de slimeline-mal uit. Tekstje op een labeltje met bijpassend koordje en klaar. 

Als je ook een kerstkaartje hebt gemaakt, link het dan op het 52 Weeks to Christmas blog om mee te doen met de wekelijkse uitdaging. Kijk ook voor meer inspiratie op blog, daar zie je ook voorbeeldkaartjes van Martina en Marijke.

Vanaf vandaag draai ik 2 lesuren meer in de week. Een collega is voor 4½ maand in het buitenland en ik neem wat bloemschik-lessen in de onderbouw van haar over. Dat is op de vrijdagmiddag en de uren die daar stonden, draai ik nu op donderdagmiddag. Vanavond alvast wat materialen opzoeken op zolder en klaarzetten voor de workshop Kerststuk maken tbv Alpe d'HuZes die ik zaterdag ga verzorgen. Dat kan gelukkig volgens de huidige maatregelen en daar ben ik blij om, want de laatste keer was 8 febr. 2020. En de inzet voor het goede doel is nog steeds hard nodig...

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas, option: quick & easy

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

The Paper Players - PP571



19 opmerkingen:

  1. Dat zijn toffe tapejes!
    Mooie kaartjes Colien.
    Succes met de workshop en de extra lesuren.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaarten en leuk zo die tape!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaarten, een verrassend effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk en sjiek washi tape...
    Mooie kaartjes, begin voor volgend jaar is er weer.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaarten met de kerst washi tapejes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten Colien.
    Wat een grappig washi tape met de cijfers 21 22 23 enz.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn super leuk zo !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi deze kaartjes en de washi tape. Veel succes met het bloemschikken.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstkaarten heb je met die washi-tape gemaakt Colien. Succes met het bloemschikken voor het goede doel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je leuke kerstkaart Colien..
    Liefs Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke kaart. Toppie!!
    I love this card
    grtjs Claudia

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee hele leuke kaartjes Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou zeg, ben ik toch vandaag ook met dit tape aan de gang geweest! Wat grappig.
    Je kaartjes zijn leuk! En succes met de twee uur extra. Fijn dat je de woensdag als vrije dag kan houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is such a fun Christmas card, Colien! I love the fun layout and the mix of washi tape and cardstock! Thanks for being with us for Color Week at The Paper Players and Merry Christmas too!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Those washi tapes are amazing! I LOVE the sled one! Very clever! Thanks for playing with my colors at the Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such fun and festive cards! Thanks so much for joining us this week over at The Paper Players!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaarten met die silhouetten Colien!
    Groetjes
    Jantinr

    BeantwoordenVerwijderen
  18. En deze leuke kaart (de eerste van dit bericht) komt hier vanmiddag in mijn brievenbus gevallen.
    Bedankt, wat een mooie, opvallende kaart!
    Het hoeft niet altijd "ingewikkeld" te zijn, washi tape is ideaal voor het maken van "snelle" kaarten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Denk dat je extra uren lesgeven al meteen niet doorgaan.
      We wachten af wat er straks gezegd wordt op de extra persconferentie, maar van wat er al is uitgelekt word ik niet heel vrolijk.

      Verwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien