dinsdag 7 december 2021

Trouwdag pa en ma.

Vandaag is het de trouwdag van ons pa en ma. In 1973 trouwden ze en ik was erbij. Net 5 jaar en samen met mijn grote nicht Jolanda mocht ik bruidsmeisje zijn:

Traditiegetrouw maakte ik een bloemstuk voor mijn ouders én een kaartje. Met papier uit 2 verschillende blokken van de Action werd het een easelcard.



Een combinatie van stansjes gebruikt en nog wat glimsteentjes erop geplakt.

Ze waren weer blij verrast. Jammer dat het geplande etentje met de hele familie niet doorgaat, maar wat in het vat zit....

Challenge;

Creative Sketchy Girls - challenge 66 sketch




 
 

9 opmerkingen:

  1. Ahhhhh.. wat een schattige foto van jou en je nichtje Jolanda! Enig!
    De kaart voor je ouders is mooi met die bloemen als blikvanger.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd, wat een mooie mijlpaal, leuke kaart maakte je voor je ouders. Wat een schattige foto 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi en wauw 48 jaar!
    Ook zo'n schattige foto van jou! 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart maakte je voor je ouders.
    Leuke foto van jou en je nichtje, echte bruidsmeisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige ezelkaart voor je ouders, gefeliciteerd en schattig fotootje ook. Gr Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lief die foto en wat een mooie kaart voor je vader en moeder! Van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een tijd hè, 48 jaar.....
    Mooie kaart, de papiertjes zijn leuk samen en dat het een easel kaart is geeft het een verrassend effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thanks for sharing this post. After a long time, such a post has been seen, it is a very interesting subject, people like it. When someone shares this kind of article, the mind is happy The
    Gurugram Girls Hostel
    beautifull nightlife Gurugram
    vip Girls In Manesar
    time pass Girls Bhiwadi
    Housewife In Gurugram
    slim Girls Gurugram
    Gurugram Girls Number
    models In Gurgaon
    Gurgaon Girls Real Photos

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien