donderdag 23 december 2021

52 Weeks to Christmas, week 51.

Ook deze donderdag, net voor Kerst, laat ik jullie weer 2 kerstkaartjes zien. Ze hebben een beetje een nostalgische sfeertje door de gebruikte plaatjes. Voor deze slimline werd ik geïnspireerd door het moodboard bij 2 Sisters on the Blog. Daarin komen de bomen, de zakken en de sokken terug.

Dit tweede kaartje is gebaseerd op een sketch. Zie je hoe leuk de pompoentjes bij de kerstcadeautjes passen? En het houten strookje eronder lijkt nu net een tafel, haha.

Als je ook een kerstkaartje hebt gemaakt, link het dan op het 52 Weeks to Christmas blog om mee te doen met de wekelijkse uitdaging. Kijk ook voor meer inspiratie op blog, daar zie je ook voorbeeldkaartjes van Ingrid en Ineke.

Gisteren was mijn fietstochtje geslaagd: voldoende ingepakt tegen de kou heb ik bijna 25 km gemaakt. Vandaag geef ik geen les, er stond een kerstviering gepland op de tijden van mijn reguliere lessen, maar door de sluiting van de school komt die te vervallen. Maar ik ga wel even naar school = werk vandaag. Voor medewerkers is er een feestelijke Kerst Drive-thru met een hapje, drankje én een kerstman. De afdelingsleiders willen ons bedanken voor onze inzet en we krijgen ook nog een attentie. Het is een verrassing wat het is (sowieso al dat we iets krijgen), dus ik rijd er graag even naar toe. Bovendien haal ik ook de verrassing op voor mijn collega die niet in de gelegenheid is om te gaan. Ga het bij haar brengen, gezellig thee drinken en bijkletsen. Maar vanochtend eerst even naar Ellen, mijn schoonmoeder om haar te feliciteren met haar 75e verjaardag!! 

Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

52 Christmas Card Throwdown - Pick a previous challenge, March: slimline card


2 Sisters On The Blog - Moodboard

Sunday Stamp Challenge - SSC272



19 opmerkingen:

  1. wat een leuke nostalgische kaartjes Colien...
    Van harte met je schoonmoeder.
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele leuke Colien !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaarten. Ik wil je vanaf hier alvast goede kerstdagen wensen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart Colien.
    Leuk dat je meedoet met onze moodboard challenge.
    Fijne kerstdagen,
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een drukke dag dus vandaag maar wel gevuld met gezellige dingen. Gefeliciteerd met je schoonmoeder. Twee mooie kerstkaarten laat je zien Colien. Vanuit hier nogmaals hele fijne dagen gewenst.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Inderdaad druk, maar zo te lezen ook gezellig! Mooie kaartjes, anders dan wat ik normaal zie bij jou, maar van alle markten thuis! Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee leuke kaartjes heb je gemaakt Colien.
    Je hebt een drukke dag....maar wel allemaal gezellige dingen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful, Colien - I love the elements you've used, and how wonderful our sketch looks turned like this - amazing! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaartjes heb je gemaakt Colien.
    Fijne kerstdagen,
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Twee mooie kerstdagen ! Fijne Kerstdagen! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 Leuke kaartjes.
    Jij gaat gewoon lekker door hè en ik weet meteen 2 Kerst kaartjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful, soft colours, these cards have a real cosy Christmas vibe. Thanks for joining our December challenge at 52CCT.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi deze kaartjes en fijne kleuren !
    Fijne Kerst, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie nostalgische kerstkaartjes, Colien!
    En nog gefeliciteerd met je schoonmoeder.
    Heb je een leuke kerstattentie gekregen op je werk? Wij werden verrast met een "borrelpakketje" omdat de echte kerstborrel weer niet door kon gaan.
    Groetjes en fijne kerstdagen,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuk kaartje voor onze challenge, dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline Dt 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Both of your Christmas card are so cute, Colien! I love the rustic feel to them and yes, I do believe pumpkins go with your stack of presents. Thanks so much for playing along with us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Very nice card. Thanks for joining us at Crafty Hazelnut Christmas Challenge

    Hugs
    Claudia
    DT Crafty Hazelnut Christmas Challenge

    https://knutselmeisjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. très élégante création Colien, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien