woensdag 29 december 2021

Kleurenkaartenteam: Okergeel met roestbruin.

 

We zijn al weer toe aan de laatste woensdag van dit jaar en dat betekent: KKT-dag bij Martina. Nancy mocht de kleurtjes bepalen en zij koos voor roestbruin bij het okergeel van vorige maand. 

Ik maakte deze keer twee kaartjes met de HOERA-mal van Crealies. Ze zijn voor leerlingen uit de mentorklas die vandaag jarig zijn. De bovenste is voor Bradley en die hieronder voor Melissa, maar dat is natuurlijk wel duidelijk ;)

Benieuwd naar meer creaties in deze kleurencombi? Ik wel, dus ik ga in de loop van de dag eens een rondje doen. Alle linkjes vind je op het blog van Martina. Morgen ben ik er weer met 2 kaartjes, dan laten we zien wat de december-challenge is bij 52 Weeks to Christmas.


21 opmerkingen:

  1. Hey Colien,

    Wat een mooie kaarten in de kleuren van deze maand...

    Fijn eindejaar gewenst! Hou het veilig maar maak het gezellig!!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke, toepasselijke kaarten in de KKT kleuren. En echt een jongens- en een meisjesversie!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee hele leuke kaartjes in de KKT kleuren Colien!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, wat zijn ze grappig geworden de kaartjes, mooi gemaakt !
    Blij dat je er (weer) bij bent deze laatste maand van 2021. Op naar nieuwe uitdagingen in 2022. Hopelijk vind je ook dan weer de weg naar het kleurenkaartenteam.
    Fijne eindejaarsfeesten,
    grtjs, Martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaarten Colien en super dat je je mentor leerlingen altijd verrast met een kaart op hun verjaardag. Dat hebben we hier met de kinderen nog nooit meegemaakt, maar ik weet zeker dat ze het waarderen.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toffe kaartjes voor je jarige leerlingen, KKT blijft leuk. Dank je wel voor de inspiratie die ik bij jouw opdeed in de afgelopen jaren

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaartjes met die mooie hoera stans!! Super geworden!!
    Fijne jaarwisseling en tot 2022!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaarten met de HOERA stans, Colien! Lekker vrolijk en mooi papier heb jij in de KKT kleuren.
    Tot morgen bij het kerstkaartenblog.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel, heel mooi Colien. Hele mooie kaartjes om te geven, maar ook om te krijgen.
    Groetjes en fijn einde jaar.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaartjes en leuk zo verschillend van papier. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Super leuk!
    Ik heb deze stans ook in de hand gehad....
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaartjes voor KKT Colien ......
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi met die lettermal. Leuke kaartjes in de KKT kleuren.
    Fijne jaarwisseling.
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze kleuren zijn dus genderneutraal haha, prima te gebruiken voor een jongen én voor een meisje! Erg leuke kaarten. Bedankt voor de verrassingsenvelop in de brievenbus, komt vast wel een keer van pas, dank! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kaartjes daar worden de jarige vast blij van.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat leuk die grote letters, meer hoeft dat niet te zijn voor een leuk resultaat. In het bijna voorbije jaar zag ik hier heel veel mooie en leuke kaartjes verschijnen Ik nam niet altijd de tijd om te reageren.
    Fijn eindejaar en laat je creativiteit maar vloeien in het nieuwe jaar.
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ja, altijd dankbaar werk met deze stansen! Heel leuke kaarten zijn het voor je mentorleerlingen.
    Tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige verjaardagskaarten in de KKT-kleuren!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hey Colien, ik was woensdag en gisteren al begonnen met je berichten( die ik allemaal gemist heb) te lezen, maar ik heb mijn rondje niet kunnen afmaken. Maar hier ben ik dan. Je kaarten voor het KKT zijn tof. Geniet maar verder van je vakantie met allerlei leuke bezigheden. 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel laat, maar hier is dan toch een reactie op de KKT kaartjes.
    Ik scrolde vanaf vandaag naar deze kaarten voor het KKT. Wat maak je altijd veel zeg en ook zo leuk. Deze 2 zijn ook prachtig in de kleuren met het persoonlijke tintje er aan. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien