maandag 14 november 2022

Verjaardag-weggevertjes.

 Dit bericht blijft t/m 17 november bovenaan staan, scrol voor nieuwe blogberichtjes even een stukje naar beneden ;)

Vandaag is het 19 oktober en over een maand ben ik jarig. Op zaterdag 19 november hoop ik 54 jaar te worden Net als voorgaande jaren ga ik trakteren en organiseer ik een Verjaardag-weggever op mijn blog. Natuurlijk ook grotendeels puur eigen belang, want niks zo leuk als een stapel brievenbusgeluk én heel veel inspiratie opdoen :). Ik geniet daar elk jaar zo van en ik kijk er dan ook dit jaar weer naar uit!!

Wat moet je weten en doen om kans te maken op een verrassingspakketje?

  • Stuur me vóór of op zaterdag 19 november een zelfgemaakte verjaardagskaart. Als je mijn adres nog niet hebt, mail me dan even via colien@kpnplanet.nl en dan zorg ik ervoor dat je m'n adresgegevens krijgt.
  • Doe je mee? Wees dan slim: Wist je dat je de kaartjes al vanaf 14 november met decemberzegels kunt versturen? Met deze zegels verstuur je post tot en met 50 gram, in plaats van 20 gram en ze zijn 5 cent goedkoper dan de reguliere zegels. Dat scheelt toch in de kosten en ze zijn hartstikke leuk! Bovendien komt de kaart dan niet te vroeg aan en word ik minder verleid om de envelop al open te maken voordat ik jarig ben ;)
  • Deel eventueel het plaatje van mijn weggever  (bovenaan dit blogbericht te vinden én in mijn linker sidebar) op je blog. Mag, maar hoeft niet...
  • Volg mijn blog (vind ik leuk, maar geen verplichting) of kijk er af en toe es op...
  • Laat hieronder óf op je kaartje weten of je kans wilt maken op een pakketje.
  • Woensdag 23 november maak ik bekend welke 2 kaartenmakers een verrassingspakketje hebben gewonnen.

12 opmerkingen:

  1. Goedemorgen.
    Ik heb vakantie en zit lekker met een kopje koffie Blogger te bekijken.
    En nu zie ik dit bericht, net geplaatst.
    Zeker weten dat ik meedoe, als mijn hobby kamer niet op rood klaar is ga ik een kaart bij mijn moeder maken😉.
    Leuk hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! gelukkig nog een paar weekjes de tijd om daar eens diep over na te denken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk ga voor je een kaartje maken, heb je een mailtje gestuurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Natuurlijk doe ik graag mee Colien en komt er een verjaardag kaartje jouw kant op!
    Ik ga het in mijn sidebar zetten hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeps..... bijna jarig !!!!
    Kaart komt eraan !!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Staat al klaar bij het stapeltje verzenden....!!!!
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik stuur een kaartje hoor, staat al klaar. Die decemberzegel.... als je er nog hebt van vorig jaar.... die zijn toch ook nog geldig mag ik hopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je krijgt sowieso een kaartje hoor Colien! Die zegels schelen inderdaad wel iets maar ze worden ook wel ieder jaar duurder helaas! Succes met de weggeefactie! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk Colien, je kaartje is al op de post voor jou!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je verjaarskaart is die kant op hoor .......
    Veel plezier met je actie , groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien