donderdag 24 november 2022

52 Weeks to Christmas, week 47. Challenge: designpapier als inspiratie.



Vandaag is de laatste donderdag van november en dat betekent dat we een nieuwe challenge hebben voor je. Ineke bedacht het thema: Neem als basis designpapier en laat je daardoor inspireren. Het kaartje hierboven is mijn voorbeeldkaartje voor deze uitdaging en de sneeuwpopjes op het papier waren de trigger om er eentje in het groot als blikvanger op te plakken. Ik maakte het kaartje tijdens het Knutsels en Kadootjes weekend op de Veluwe.

Ook dit tweede kaartje dat ik vandaag laat zien, maakte ik al tijdens het DT weekend van K&K. Ik kwam een leuke sketch tegen en ging ermee aan de slag. Die 6-hoek lukte niet in 1 keer, maar dankzij een hint van GerJanne klopt ie nu wel. Toch handig als de bedenkster van de sketch tegenover je aan tafel zit ;) 


Doen jullie mee met onze challenge? Link dan jouw kaartje morgen in het speciale challenge-bericht op het 52 Weeks to Christmas blog. Meedoen kan nog t/m volgende week donderdag 1 december. Heb je vandaag al een kerstkaartje klaar? Dan kun je jouw kaartje linken als wekelijkse bijdrage aan onze jaarrond challenge bij het bericht van vandaag. Kijk gerust op het blog, daar vind je inspiratie genoeg van het hele designteam en onze gastdesigners.

Suus gaat langzaamaan vooruit. Ze eet inmiddels zelf en hopelijk mag vandaag de drain uit haar buik. De medicatie wordt afgebouwd en hopelijk mag ze morgen of overmorgen naar huis. We duimen en kijken ernaar uit! Ben er wel door van slag, dus gisteren maakte ik braaf 2 kerstkaartjes, zoals gewoonlijk op woensdag. Was ik helemaal vergeten dat ze al klaar waren, pfff. Maar goed, morgen dus weer 2 kerstkaartjes op mijn blog, graag tot dan!


Challenges;

Crafty Hazelnuts Christmas Challenge - Anything goes as long it's Christmas

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

Cheerful Sketches - Sketch november





15 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat het beter gaat met Suus! Ik snap helemaal dat je erdoor van slag bent, het is niet niks als een van je lieverds zo ziek is.
    Je kaartjes zijn leuk, dat sneeuwpoppenpapier is geweldig!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke en vrolijk papier is dit...goed gelukt deze uitdaging.
    Fijn dat het Suus de goede kant opgaat...we blijven duimen voor deze dapper dame...
    Begrijpelijk dat je van slag bent, dag in dag uit ben je met je honden bezig....
    liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat sneeuwpoppenpapier blijft super met sneeuwpop erbij. Erg leuk gemaakt. Groeten,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat fijn dat het beter gaat met Suus prachtige kerstkaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat Suus opknapt !!!!!
    Mooie kaarten !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Logisch dat je van slag bent vanwege Suus, het is ook niet niks en je houdt zó veel van je hond(en). Moet er niet aan denken dat Ziva iets overkomt. Je hebt twee leuke kerstkaarten gemaakt en die "extra" zijn alleen maar handig toch?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave kerstkaart Colien....mooi DP!
    Ook je tweede kaartje mag er zijn hoor.
    Ik geloof best dat je van slag bent.....maar het gaat steeds beter gelukkig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gelukkig gaat het weer wat beter met Suus! Kan me voorstellen dat je van slag bent! Het blijven toch je kindjes he? Je kaartjes zijn leuk, mooi gedaan met die 6-hoek ook! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn om te horen dat het met Suus de goede kant op gaat! Ik zag de foto's op insta en schrok er behoorlijk van. Het zal voor Briep ook wel raar zijn geweest dat Suus er niet was. Kan me helemaal voorstellen hoe bezorgd je was. je kaartjes zijn heel fris en leuk geworden, het papier en de blikvanger passen zo natuurlijk perfect bij elkaar, ook je zeshoekige kaartje is mooi, weer eens wat anders qua vorm!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke en vrolijke kaarten. Wat fijn dat het wat beter gaat met Suus. Hopelijk mag ze gauw naar huis, in haar vertrouwde omgeving zal ze gauw weer de oude zijn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gelukkig dat het beter gaat met Suus!
    Je kaartjes zijn prachtig.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. toffe kaartjes Colien, leuk dat je meedoet bij Cheerful SKetches!
    Fijn dat het de goede weg op gaat met Suus!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je kaartjes zijn heel leuk en volgens mij zag ik ze allebei in het DT weekend. Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful. En wat fijn dat het met Suus de goede kant opgaat! Pffff...... wat was dat een spannende week voor jullie!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik reageer hier nog even, omdat ik je kaart tegen kwam bij Cheerful Sketches.
    Ik zal je vertellen....... GerJanne gaf mij ook de tip hoe ik makkelijk en 6hoek kaart kon maken, via de mail.
    Maar toen ik ermee aan de slag ging werd het een 8hoek, haha!!
    Later kreeg ik weer een mail en die stuurde ze vanaf het K&K weekendje, ik denk dat ze jouw dus heeft geholpen en toen dacht "oh nee, ik heb Daphne de verkeerde adviezen gestuurd"🤣
    Hoe dan ook, jouw kaart is goed gelukt en erg leuk, bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gave kaart heb je gemaakt met de schets van Cheerful Sketches. Bedankt voor het meedoen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien