woensdag 9 november 2022

3 Winterse kaartjes.

Afgelopen weekend heb ik heerlijk op mijn gemakje zitten kleuren tijdens het DT-uitje. Heel wat afdrukjes ingekleurd met aquarelverf. Onder andere deze leuke Peek-a-boo sneeuwmannetjes van Marianne Design.


Ik kleurde een drietal in groen/rood, maar ook in deze bruin/grijze tinten. En die verwerkte ik alle 3 op deze CAS kaartjes. De stukjes designpapier zijn van Bella Lulu. Om het af te maken tekende ik nog wat lijntjes met de fineliner en plakte ik op elk kaartje 3 steentjes.

Er staan weer nieuwe items op mijn TE KOOP pagina, neem gerust een kijkje en sla je slag! :)

Vandaag komt de schilder weer, hij is al een week niet meer geweest, omdat hij erg last had van zijn schouder. Het schilderwerk heeft daardoor weer even stilgelegen, maar ach... het is wat het is. Ik heb inmiddels de muren van de keuken en bij de eethoek al in de verf gezet, vandaag ga ik de deurkozijnen naar en in de gang in de grondverf zetten. De kerstkaartjes voor morgen zijn al klaar, ook die maakte ik het tijdens het DT-weekend...

Challenge;

CAS on Friday - Winter

4 opmerkingen:

  1. Wat een tof drietal. Leuke kleurencombinatie en ze stralen rust uit. En jij bent weer zo actief als vroeger, je bent dus helemaal opgeknapt? Fijn voor je. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf gekleurd die afdrukjes? Ik dacht dat het kant en klare plaatjes waren. Heel mooi gedaan dus ;-) Superleuke winterse kaartjes. En tof dat je (weer) meedoet bij CAS on Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is een goed idee, afdrukjes kleuren en later verwerken tot een kaart, dan kan je meteen een serie maken.
    Ik doe eigenlijk altijd kleuren en meteen een kaart maken.
    Ga dit maar eens onthouden.
    Ik vind ze heel leuk, met de lieve, blije sneeuwpop erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In het echt zijn ze natuurlijk nog mooier, maar ik vind ze in deze kleuren ook echt heel tof.
    Fijn dat de schilder weer kwam! Natuurlijk is het wat het is, maar het is ook wel fijn als het klaar is.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien