zondag 13 november 2022

Woorden schieten tekort


Afgelopen dinsdag overleed de schoonvader van een collega. Ze was heel close met de lieve man, dus het heeft heel wat impact op haar. Ze vroeg me of ik haar wilde helpen met een het maken van een rouwstuk voor op de kist. Die kist maakte haar man voor zijn vader, heel bijzonder en fijn.

Het werd een mooi herfst bloemstuk met appels en peren uit de boomgaard van (schoon)vader en walnoten uit eigen tuin. Op die manier heel persoonlijk. Mijn troostkaartje is ook herfstachtig geworden... 

Challenges;

CAS Colours & Sketches - #495

Kaartjes Inspiratie Challenges - #173 Condoleance

10 opmerkingen:

  1. What a great way to highlight the beautiful designs on your patterned paper Colien. I love the CAS collage feel to your card too. Thanks for playing with us over at CAS Colours and Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel persoonlijk om dat rouwstuk samen met je collega te maken. het is dan ook prachtig geworden en zeker met die persoonlijke dingen die er aan toe zijn gevoegd.
    Je kaartje is ook helemaal in dezelfde stijl gebleven. Knap gedaan.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een eer dat jij samen met je collega dit prachtige rouwstuk mocht maken Colien.....echt heel bijzonder met de appels peren en noten uit eigen tuin!
    Je kaartje is ook heel mooi in dezelfde stijl......prachtig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi, zowel je kaart als het rouwstuk. En zo persoonlijk, heel bijzonder om dat te mogen doen lijkt me. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi bijpassend kaartje, Fijn dat zijn zoon zelf de kist kon maken en zijn vrouw het bloemstuk.
    Mijn broer heeft ook de kisten voor onze ouders gemaakt, samen met mijn jongste zus en mijn oudste broer, heel goed voor de verwerking

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje maakte je en een schitterend bloemstuk, zo mooi en dankbaar werk om het op deze manier te kunnen doen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele mooie kaart en wat prachtig dit bloemstuk. Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend bloemstuk is het. En je kaart past er ook perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit aan jouw vragen is een perfecte keuze, het is prachtig! En vol mooie betekenis.
    Je kaartje is tof met de schets en je Doodle lijntje 😉

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien