woensdag 2 november 2022

In de ruimte...

Al een hele tijd geleden had ik de Stargezer-malletjes van Marianne Design gestanst. Toen ik vorige week het nachtblauwe papier voor het kleurenkaartenteam tevoorschijn had gehaald, moest ik weer aan deze stansjes denken. Ik had er ook al tekstjes voor bedacht en geprint, dus de 2 kaartjes die je vandaag ziet, waren snel klaar.
Doordat ik goud-karton heb gebruikt, was het lastig om de kaartjes goed te fotograferen. In het echt zijn ze nét iets leuker, haha. 

Gisteren rustig aan gedaan, wel een half uurtje gewandeld met Suus en Briep in de polder. Even uitwaaien, lekker even naar buiten (vonden de honden ook) en niemand tegengekomen. Da's wel een voordeel van het wonen in een dorp. Vandaag stond eigenlijk een fröbeldate gepland met Els, maar ook die is afgezegd. Ik voel me al wel een stuk beter...

Challenge;

Alphabet Challege - O is for Outer Space
 

9 opmerkingen:

  1. Hey Colien,
    Hoe leuk zijn deze 2!!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh, die kaart is echt leuk
    eindelijk de tijd gevonden om te bloggen. Zo een druk lang weekend achter de rug, nie normaal.
    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze leuk!!
    Even dacht ik dat je mee had gedaan met de uitdaging toen Sarah en GerJanne, haha, die hebben ook vandaag 2 ruimte kaartjes geplaatst.
    Mooie combinatie, dat donker (nacht) blauw met goud. Gelukkig zeg je dat erbij, want ik dacht dat het geel was, maar ik kan mij zo voorstellen dat goud nog mooier is!
    Gelukkig lukt het wandelen met de honden nog wel, even lekker uitwaaien (en dat lukt met deze wind goed) is altijd fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke kaarten! Hihi, kom morgen maar kijken bij mijn vervolg 💫

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, inderdaad grappig dat ook jij ruimtekaarten had vandaag! Ze zijn heel leuk en die stansjes zijn ook erg leuk. Het voordeel van in een dorp wonen heb je goed benut. Ik deed het ook hoor, naar buiten. Je koet toch wat beweging hebben. Maar wel fijn dat het alweer beter gaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat je weer een beetje aan het opknappen bent.
    De buitenlucht kan echt wonderen doen.
    Je kaartjes zijn allebei heel stoer geworden.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning card perfect for our challenge, loving the vibrancy of the colours. Thanks for joining us at Alphabet Challenges. Caz. DT.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a great birthday card! I just love all of these cute die images!! Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge and hope you can join in again soon.
    Debbie
    Secrets To Stamping
    Join my Creative Creases Challenge for fun folds!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awesome cards. Great colors for the sky. I love the look. Thanks for sharing over at Alphabet challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien