woensdag 23 november 2022

Winnaars verjaardag-weggevertjes.

Voor mijn verjaardag mocht ik veel zelfgemaakte kaartjes ontvangen, zo leuk! Helaas heb ik, door alle perikelen rondom Suus (mijn hoofd zit vol en er komt weinig uit mijn handen) nog niet bij iedereen langs kunnen komen, dus bij deze een DANKJEWEL aan: Suzan, Rina, Nelleke, Joke, Daan, Els, Ineke, Monique, Daphne, Epie, Hermien, Marianne (Marfien), Patricia, Marijke, Diny, Jantine, Miranda, Annemarie en Merit, Ingrid, Bep, Sarah, Anita, GerJanne, Claudia en Petra. Superblij met jullie mooie kaartjes!!

Er zijn 2 winnaars van de weggevertjes: 

Dat is allereerst Nelleke met een kaartje in mijn favoriete herfstkleuren. Het leukste vond ik het poppetje erop: gemaakt met een kastanje en een eikeltje, verbonden met lucifers. Brings back memories, haha.
En als tweede Diny met deze mooie, rustige kaart. Daar ben ik best jaloers op, heb er zelf wat moeite mee om niet te veel toe te voegen aan een kaart. Ook deze kleurkeuze vind ik fantastisch.

Dames, van harte proficiat! Wat jullie krijgen is nog een verrassing, de envelopjes gaan vanmiddag op de bus, nog heel even je nieuwsgierigheid bewaren... 
Iedereen die me een kaartje gestuurd heeft: nogmaals hartstikke bedankt, erg blij mee!!

5 opmerkingen:

  1. Alsnog van harte gefeliciteerd Colien en héél heel veel beterschap voor Suus en sterkte voor jullie gewenst! De kleine Silas was er vorig jaar ook zó slecht aan toe, operaties en lang bij dierenarts in kliniek maar hij huppelt met zijn 13 jaar weer vrolijk rond (met streng aangepast dieet)! dus hou hoop!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow....wat een leuke verrassing dat ik een van de weggevertjes ga ontvangen Colien....dankjewel!
    Je hebt veel kaartjes gekregen!
    Heel veel beterschap voor Suus....hopelijk komt het helemaal goed!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassing dat ik 1 van de weggevertje heb gewonnen! Wat hebben met dat beestje aan het prutsen geweest. Vaak heb ik een duidelijk voorbeeld wat het moet worden, nu was het minimaal. ( is van Ali) Heel erg leuk en ik hou de brievenbus in de gaten.😆 alvast dank. Beterschap met Suus. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien