dinsdag 29 november 2022

GRL PWR.

Al een tijdje geleden maakte ik een kaartje aan de hand van de november-sketchchallenge op de Facebookpagina van Craft Sensations. De tijd gaat rap en vandaag is de laatste dag om te kunnen deelnemen, dus op de valreep zend ik het kaartje in.

Ik maakte het kaartje met de vrolijke papiertjes uit dit Wonderful-papierblok en knipte daar ook de leuke plaatjes uit. De zwarte accenten zorgen ervoor dat de kleurtjes nog meer naar voren komen.

Het gaat goed met Suus, ze slaapt veel en eet goed. Als haar romper uit mag, laat ze vol trots haar kaalgeschoren buik en flinke ritssluiting zien, haha. Uitlaten is nog steeds een klein rondje, ze moet eerst aansterken en dat heeft tijd nodig. Vanavond even bij de arts langs geweest en die was blij haar in deze conditie te zien. 

Morgen is het de laatste woensdag van de maand en ben ik er weer met een kaartje voor het Kleurenkaartenteam. Graag tot dan!

Challenges;

Creatief met Craft Sensations (op Facebook) - Sketch



1 opmerking:

  1. Lekker knal, deze kaarten.
    Leuk voor tienermeiden.
    Ach, die lieve Suus.
    De foto links onder is mooi zeg, daar zit ze heel trots te kijken.
    Ze zal zelf ook wel blij zijn dat het allemaal weer achter de rug is (lijkt te zijn)

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien