vrijdag 25 november 2022

Nog 2 kerstkaartjes...

Zoals ik gisteren al vertelde, had ik even niet in de gaten dat ik mijn kerstkaartjes voor deze week al klaar had liggen en maakte ik er woensdag nog 2 extra. Die laat ik dan vandaag maar zien. Op dit eerste kaartje een blije kerstman (uit een knipvel van Bella Lulu) en de mooie enameldots die ik voor mijn verjaardag kreeg.

En dan dit geluks-konijn, die krijgt heel wat wortels cadeau met kerst. Dat is beter dan in de pan eindigen ;) 

Gisteren konden we weer even op ziekenbezoek bij Suus. Rolf en ik zaten in de wachtkamer van het dierenziekenhuis Evidensia in Waalwijk toen ik het typische getrippel van Suus hoorde. Ik zei tegen Rolf: volgens mij komt Suus hierheen... En ja, de arts en assistente kwamen met Suus naar ons. We mochten even naar buiten om een rondje te gaan lopen en Suus wees ons de weg :) Buiten deed ze een flinke plas en automatisch gaf Rolf haar een brokje en dat at ze (na 16 dagen!!) gewoon op! Toen we terugkwamen stonden er 2 bakjes voer klaar: één met een papje en één met brokjes. Ze koos voor het laatste en binnen no-time was het bakje leeg: YES! Hopelijk mag vandaag de drain uit haar buik en mag ze vandaag of morgen naar huis. 

52 Christmas Card Throwdown - Santa & Friends


Sketch N Scrap
- Card sketch #230

Sunday Stamps - SSC296

15 opmerkingen:

  1. gezellige en lieve kaartjes heb je gemaakt
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke kaartjes!
    Zo fijn dat het goed gaat met Suus, jullie hebben best wel in angst gezeten om haar en hopelijk mag ze straks fijn mee naar huis en naar Briep.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk, ook die van gisteren!
    Fijn nieuws over Suus.
    Dat je wat van slag bent, dat snap ik. Vergeet je morgen niet! Tot dan! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I always say that card making is my therapy and it appears you made good use of that therapy as you await the return of Suus!! Glad you had some good news on Suus's recovery!! Adorable bunny & carrot card!! Thanks for playing along with our sketch challenge over at Sunday Stamps!! #SSC296

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb jij een mooie kaart gemaakt, zeg. Echt tof!!!
    Awesome card
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaartjes en wat een goed nieuws over jullie hand. Echt een gevalletje: voorhoofdafveeggeluiden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt gave kerstkaartjes Colien , ook de sketch is topp
    Groetjes en n fijn weekend Epie xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker vrolijke kaartjes, en van je bericht over Suus word je toch ook een beetje vrolijk, eindelijk weer brokjes eten, wat ontzettend fijn dat het de goede kant op gaat, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super jolie carte Colien, mais ce père noël est bien seul, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuk deze kaartjes en wat ontzettend fijn dat Suus het goed doet! Nu hopen dat ze voor het weekend naar huis mag!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. How cute and festive are these Christmas cards?! Thank you so much for playing along with Sunday Stamps! challenge this week! hugs.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Both of your cards are so cute! That Santa and the bunny both make me smile! Thanks so much for playing along with us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful Christmas card! Thanks for joining us at Sketch N Scrap. Surama

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such sweet cards! Love the Santa and the bunny! Thanks for joining us at Sketch N Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a pretty cards!
    Thank you for joining the Christmas Card Throwdown.
    Hope to see you again in our new challenge as well :-)
    Majda DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien