dinsdag 1 november 2022

2 Luchtballonkaartjes...

Tja, helaas loopt het even anders als gepland. Vorige week had ik keelontsteking in Limburg. Voor de zekerheid een Corona zelftest gedaan (aangezien we uit eten gingen), maar gelukkig negatief. Met paracetamol en zuigtabletten was de keelpijn snel over, maar vanaf zaterdag begon het niezen... Voordat ik naar ons pa en ma ging, had ik weer getest, weer negatief. Wel afstand gehouden, want ik wil mijn ouders niet aansteken, ook niet met een simpele verkoudheid. Zondag voelde ik me lamlendig, energieloos en was ik behoorlijk snotterig. Vroeg naar bed en gisterochtend (na de klok rond te hebben geslapen) wakker geworden met hoofdpijn, dus maar weer een zelftest gedaan en ja hoor: positief. Dus geen school = werk en ook de schilder blijft even weg... 

Maar nog wel 2 kaartjes om te laten zien, ze zijn gemaakt volgens sketches en de challenges lopen vandaag af. Ik duik weer lekker tegen Suus en/of Briep aan en hoop me snel weer wat beter te voelen.

Challenges;

Paper Craft Crew Challenge - #490

8 opmerkingen:

  1. Gadsie, nou dat weer.
    Vervelend dat je er ook ziek van bent, dat helpt niet om je r snel overheen te zetten.
    Bah, gedoe dus, nu de schilder niet kan komen en jij niet verder kan met schilderen.
    Lekker op de bank hangen en snel weer beter worden hoor.
    2 Leuke kaartjes. De zachte kleurtjes vind ik mooi.
    Lief, de diertjes in de luchtballonnen.
    Beterschap hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie zachte kleuren. Het zijn droomkaartjes in deze tinten. Heel leuk. Rusten en nog eens rusten voor jou! Hopelijk knap je snel op 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaartjes heb je gemaakt.
    Beterschap en ik hoop dat je vlug opknapt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your project a really cute! Love the images and papers!
    Thank you for joining SSW 2
    Hope to see you again!
    Hugs from Africa!
    OlgaB

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vrolijke kaartjes met de luchtballonnen! Beterschap! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn 2 fantastisch leuke kaartje geworden. Ze hebben een hele grote -aaaahw- factor.
    Heel veel beterschap. Hopelijk knap je snel weer op.
    Als je niet fit bent dan zijn je beesies het beste medicijn.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your cards especially the one for Sweet Sketch Wednesday 2, such pretty pastal colours and I just love that hot air balloon. Great card and thanks so much for sharing it with us over at Sweet Sketch Wednesday 2 and good luck.
    Hugs
    Kathie SSW2~DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, balen Colien. Ik duim keihard dat je zaterdag 24 uur klachtenvrij bent! Je kaartjes zijn wel weer erg leuk! Bekende sketches!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien