dinsdag 8 november 2022

Rolf jarig.


Vandaag is Rolf jarig en zijn leeftijd zie je hier op het kaartje dat ik voor hem maakte. Ik gebruikte er de nieuwe 'Music circle' van Marianne voor, die had ik dit weekend bij me tijdens het Knutsels en Kadootjes-weekend. Net als vorig jaar: handig om het kaartje elders te maken, geen moeite doen om het ongezien te houden tot vandaag.... Ik had alleen maar kerstspulletjes bij me, zoals het (glitter)papier dat je hier ziet. 
De grote, buitenste cirkelmal(len) zijn van Studio Light/Creative Craftlab, ik vind ze heel gaaf. Het kaartje past qua kleur én thema ook prima bij Rolf zijn cadeau, dat laat ik je nog wel zien!



5 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Rolf Colien en je hebt een gave felicitatie-kaart voor hem gemaakt. Mooi dat rood-wit-zwart en leuk gebruik van de muziek cirkel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke muzikale verjaardagskaart, daar misstaat een beetje glitterpapier niet bij hoor, gaaf! Van harte gefeliciteerd, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk! Ik had hem natuurlijk al bijna af gezien. Volgend jaar maar weer op het weekend een kaartje voor Rolf maken, maar dan wat eerder beginnen, hihihi....;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een mooi kaartje gemaakt voor je man.
    Gefeliciteerd met zijn verjaardag.
    Groetjes Rina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan. Ideaal voor je muzikantje! X

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien