maandag 21 november 2022

Reminder sketch-challenge op het 4 Season blog.

 

Nog t/m vrijdag 2 december kun je meedoen met onze sketch-challenge op het 4 Season blog. We hebben al heel wat leuke inzendingen volgens onderstaande sketch, maar er kunnen er nog wel wat bij.

Mijn reminderkaartje is gemaakt met papiertjes en stickers uit een pakket van Xenos. Ik kreeg het van Daniëlle en je zag al eerder kaartjes voorbij komen die ik maakte met deze materialen. Graag zien we jouw kaartje verschijnen op het 4 Season blog.

Gisterochtend belden ze van Evidensia dierenziekenhuis dat het niet goed ging met Suus. We zijn toen meteen daarheen gegaan en hebben haar bezocht op de IC. Ondanks alle toeters en bellen toch even kunnen knuffelen met d'r en daar reageerde ze goed op. Het blijft nog steeds spannend, maar ze is in niet verslechterd, dus we houden hoop!

5 opmerkingen:

  1. Mooi kleurig kaartje Colien.
    Ik wens jullie heel veel sterkte in deze spannende tijd voor jullie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met jullie uitdaging.
    Heel veel sterkte voor jullie Suus.
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke en kleurige herfstkaart is dit! Arme Suus, ik hoop zo dat ze snel opknapt. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh, nu lees ik het! Wat een spanning! Hopelijk komt ze er door!
    Je kaart is leuk en ik heb de sketch op mijn lijstje staan. Nu nog een gaatje vinden om te maken en te plaatsen!

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien