donderdag 23 maart 2023

52 Weeks to Christmas, week 12.

 

Week 12 van 2023 inmiddels, wat gaat het rap! Ook deze donderdag weer 2 kerstkaartjes. Ik maakte ze met uitdrukplaatjes uit DIY-blocks van Studio Light. Bij dit bovenste kaartje zie je ook Eline's sneeuwpop. Prima om te combineren, leuk setje toch, zo samen met het rendier?
Hier allerlei lekkers op de houten tafel. De tekstjes zijn stempeltjes van Bella Lulu. Zo heb ik weer 2 kerstkaartjes voor de voorraad. Die groeit gestaag, dus aan het eind van het jaar hoop ik een flinke box vol te hebben.

Doen jullie mee met onze wekelijkse challenge om een ook een voorraadje op te bouwen? Link dan je kaartje op het 52 Weeks to Christmas blog. Daar zie je voorbeeldkaartjes van Bep en Nancy. Maar ook de andere DT-dames hebben weer kerstkaartjes op hun blog, dus neem gerust een kijkje voor inspiratie.

Deze week collecteer ik huis-aan-huis voor ReumaNederland hier in het dorp. Maar als niet in onze metropool Eethen woont, kun je ook via DEZE LINK of via de QR-code doneren, hoor! :)

Challenges;

Merry Little Monday Challenge - Anything goes

ABC Christmas Challenges- F is for Food (my second card)

52 Christmas Card Throwdown - Snowman & deer (upper card)




18 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes zijn het! Uitdrukvellen zijn vaak heel leuk.
    Het combineren vind ik lastiger, maar dat lukt jou prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn alle twee heel leuk!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Yes, het is weer gelukt weer 2 kaartjes erbij.
    Ze zijn leuk hoor, ik vind vooral de 2de erg leuk bedacht, helemaal met de tekst "proost" erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OOwww....wat zijn ze weer mooi deze twee kaartjes
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 2 leuke kaartjes weer met deze vrolijke plaatjes, Colien!
    Succes met je collecte, slim om hem ook digitaal te delen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee hele vrolijke, mooie kerstkaarten Colien.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn twee hele leuke kaartjes Colien!
    Succes met collecteren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat zijn weer twee heel vrolijke kaartjes ! Leuk gedaan die combinatie met de sneeuwman en het rendier! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schattige vrolijke kaartjes zijn het geworden.,
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What fun cards! I love the snowman and deer card, and the sweet treats card looks delicious. Thank you for sharing and playing along with ABC Christmas Challenge ~ Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is zeker een leuk setje, de sneeuwman en het rendiertje.
    Je 2e kaarten is ook heel leuk geworden.
    groetjes, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaartje Colien, ja de uitdrukplaatjes zijn zo handig, zo heb je in no time iets leuks op je tafel liggen. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A cute and fun couple of cards - very festive. Thank you for joining us at ABC Christmas Challenge. xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. quel amour Colien, elle est super chou, merci de jouer avec nous chez 52CCT, biz

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kleurrijke kerstkaarten!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zag opmerkingen van mensen die hun lening al van meneer Pedro hadden gekregen en ik besloot om onder hun aanbevelingen een aanvraag in te dienen. Slechts 5 dagen later bevestigde ik mijn lening op mijn bankrekening, een totaalbedrag van $ 850.000,00 waar ik om vroeg. Dit is echt geweldig nieuws en ik adviseer iedereen die een echte leningverstrekker nodig heeft om via hun e-mail een aanvraag in te dienen: pedroloanss@gmail.com. Ik ben nu blij dat ik de lening heb gekregen waar ik om vroeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. schattige kerstkaartjes Colien!
    Bijna klaar met mijn kerstblogrondje, in het weekend nog te vermoeid, en ik wou me ook wat rustig houden want morgenavond vertrekken we op lang weekend voor Johans 60ste...
    je (zwartwit)diertjeskaarten zien er ook allemaal om ter mooist uit!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien