zaterdag 11 maart 2023

Congrats, beauty.

Vanmiddag nemen Daan en ik Nelly mee naar een leuke workshop in Oss, nog ter ere van Nelly's verjaardag. Natuurlijk ga ik hier niet verklappen wat we gaan doen, dat komen jullie later nog wel te weten. Omdat ik dus al plannen heb, neemt Rolf de honneurs waar op de verjaardag van onze oudste nicht (tante/oomzegster) Debbie en haar zoontje Luke. Debbie wilde graag geld, want ze spaart voor permanente make-up. Vandaar de tekst op het kaartje voor haar, vind haar sowieso een beauty... 

Het kaartje voor 7-jarige Luke was dit keer simpel, soort van boekenlegger. De naam geprint en op een labelkaartje geplakt. Het zit met een washitapeje vast op zijn cadeau: een doos DOMINO-stenen die hij graag wilde hebben.

Fijn weekend, iedereen!!

Challenge;

Try Stampin' On Tuesday - TSOT596



3 opmerkingen:

  1. Heel leuke kaartjes zijn het! Altijd handig als je een thema weet! En ik ben benieuwd wat jullie weer zijn gaan doen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I like how you incorporated black elements onto your card and I love the pop of color with the polka dot patterned paper. Thanks for joining us at Try Stampin' On Tuesday.

    sue n.

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien