woensdag 1 maart 2023

Spring & Summer.

Bij CAS on Friday vragen ze om bloemetjes, hartstikke leuk! Ik koos voor de 'Blue bells' en 'Daisies'-malletjes van Marianne Design op een 'gekliederd' inkt-achtergrondje. De stempels zie je erbij op de foto's.
Oké, het duurt nog even, maar na het lente-kaartje maakte ik ook nog een zomers kaartje. Vond ik wel passend bij de Margrieten...

Straks even in de tuin rommelen, de groencontainer is vanochtend geleegd, dus ik kan weer wat snoeiwerk verrichten. Vandaag ook even bij mijn ouders langs, want zowel pa als ma zijn grieperig. Natuurlijk vanmiddag ook even met de honden op pad. Suus krijgt steeds meer energie en op het losloopveldje kan ze zich heerlijk uitleven! En blinde Briep kan daar ook even lekker loslopen en snuffelen, omdat het omheind is.

Challenges;

2 Sisters on the Blog - Lente- of Paaskaart

CAS on Friday - #251 Flowers

7 opmerkingen:

  1. twee vrolijke kaartjes. met het zonnetje erbij is het goed kaartjes maken

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, lente en zomer! We gaan gelukkig weer de goede kant op! Mooie kaarten, Colien. En heerlijk dat Suus weer meer energie krijgt en dat Briep ook lekker los kan op dat veldje.
    Groetjes
    Jantinr

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten, geeft me zin in het voorjaar! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke kaarten, heerlijk zonnig 🌞 Zo lekker enthousiast op dat veldje, geweldig! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke kaarten zijn het! En wat fijn dat het mooi weer is en de hinden lekker buiten kunnen. Hopelijk zijn je ouders snel weer beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit zijn hele mooie kaarten. Leuke achtergronden.
    Dankjewel voor het meedoen.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke lentekaartjes!
    Dank je wel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien