vrijdag 17 maart 2023

Groetjes en een bloemetje.

Bij Dutch Card Lovers vragen ze om tri panel card, oftewel een kaartje met 3 paneeltjes. Ik had nog een mixed media A5-je liggen en dat sneed ik in tweeën om er 2 kaartjes van te maken. Deze helft vond ik wel een mooi achtergrondje voor het tri panel kaartje. De gave woordstans van Marianne Design, ontworpen door Karin Joan, vind ik (nog steeds) geweldig en die komt hier mooi op uit.
Op de andere helft plakte ik een stempelafdruk van tulpen en daar past deze woordstans weer mooi bij. Het kaartje is inmiddels onderweg naar een (bijna) jarige. 

Komende zondag is het weer tijd voor meer mixed media, want dan laten Nelly, Daan en ik de reminder van de lopende challenge op het 4 Season blog zien

Vanavond organsiseren en presenteren Rolf en ik de Pubquiz tbv Alpe d'HuZes. We hebben weer 8 blokjes in diverse thema's bedacht en hopen op een leuke, gezellige avond met mooie opbrengst voor het goede doel.

Challenges;

Dutch Card Lovers - #369 Tri Panel card
 

8 opmerkingen:

  1. Mooie kaartjes zijn het! Erg leuk die mixed media achtergronden. Heel gezellige avond gewenst! Zo leuk dat jullie dat doen voor het goede doel! Leuke start van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt. Echt prachtig met die achtergronden. Heel veel plezier vanavond.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fantastische uitwerking van de tri-panel challenge Colien! Bedankt voor het meedoen bij DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi jouw mixed media achtergronden, je kon er twee kaarten van maken, dat is fijn. Mooie uitwerking voor onze DCL challenge, heel gaaf kaartje, Colien! Dank je wel weer voor je deelname.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 leuke kaarten, geven weer inspiratie voor een mixed media kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk een mix media kaartje. Een super gave achtergrond en die tekst staat er prachtig op. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaartjes Colien! Ook het kaartje voor DCL. Leuk dat je met ons meedoet 🌺☕️

    BeantwoordenVerwijderen

Gezellig dat je een berichtje plaatst!
Ik vind het leuk om een reactie op mijn blogbericht te krijgen. Dankjewel :)
grtz.Colien